Виробник ортопедичного взуття пояснив, чому воно потворне
05 Лип 2022, 15:58

Виробник ортопедичного взуття пояснив, чому воно потворне

Німецький виробник ортопедичного взуття Birkenstock за свою 248-річну історію розкриває секрет своїх унісекс сандалів у рамках першої глобальної кампанії.

Більшість не знає, що взуття може не тільки створити або зіпсувати образ. Проте воно також важливе для здоров’я людини, згідно з цією кампанією, яка називається «Ugly for a Reason».

Вироблений T Brand Studio, студією контенту для The New York Times, серіал із трьох частин у документальному стилі покликаний висвітлити складність людської стопи та необхідність правильного взуття.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Перша частина серії роликів проливає світло на роль ніг в еволюції людини завдяки інтерв’ю з Карлом Уордом, професором палеонтології в Університеті Міссурі та Бенно М. Ніггом, професором біомеханіки в Університеті Калгарі.

«Здоров’я ніг є основою всього, що ми робимо у Birkenstock. Ця кампанія була розроблена, щоб інформувати споживачів про чудеса стопи. Еволюція людства тісно пов’язана з розвитком наших стоп», — заявила генеральний директор Birkenstock Group Олівер Райхерт.

«Більшість людей народжуються зі здоровими ногами, і у них виникають проблеми зі стопами, тому що взуття, яке ми носимо, часто занадто мале, занадто вузьке або має занадто високий підбор. Ми хочемо привернути до цього увагу і дати споживачам можливість приймати більш обґрунтовані рішення, незалежно від того, яку марку взуття вони, зрештою, оберуть».

Коріння Birkenstock сягає 1774 року, коли в церковних документах згадується швець Йоганн Адам Біркеншток. Німецький виробник сандалів позиціонує себе як «винахідник устілки», що описує ортопедичну підошву взуття. Взуття, відоме своєю зручністю та простотою, продається більш ніж у 100 країнах, а в компанії працює близько 5500 чоловік по всьому світу.

Вихід другого епізоду «Finding Out Feet» заплановано на 11 серпня, а фінального епізоду «Stepping into the Details» — на 21 вересня.

Розкажіть друзям про новину