05 Лип 2022, 15:58

Виробник ортопедичного взуття пояснив, чому воно потворне

Німецький виробник ортопедичного взуття Birkenstock за свою 248-річну історію розкриває секрет своїх унісекс сандалів у рамках першої глобальної кампанії.

Більшість не знає, що взуття може не тільки створити або зіпсувати образ. Проте воно також важливе для здоров’я людини, згідно з цією кампанією, яка називається «Ugly for a Reason».

Вироблений T Brand Studio, студією контенту для The New York Times, серіал із трьох частин у документальному стилі покликаний висвітлити складність людської стопи та необхідність правильного взуття.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Перша частина серії роликів проливає світло на роль ніг в еволюції людини завдяки інтерв’ю з Карлом Уордом, професором палеонтології в Університеті Міссурі та Бенно М. Ніггом, професором біомеханіки в Університеті Калгарі.

«Здоров’я ніг є основою всього, що ми робимо у Birkenstock. Ця кампанія була розроблена, щоб інформувати споживачів про чудеса стопи. Еволюція людства тісно пов’язана з розвитком наших стоп», — заявила генеральний директор Birkenstock Group Олівер Райхерт.

«Більшість людей народжуються зі здоровими ногами, і у них виникають проблеми зі стопами, тому що взуття, яке ми носимо, часто занадто мале, занадто вузьке або має занадто високий підбор. Ми хочемо привернути до цього увагу і дати споживачам можливість приймати більш обґрунтовані рішення, незалежно від того, яку марку взуття вони, зрештою, оберуть».

Коріння Birkenstock сягає 1774 року, коли в церковних документах згадується швець Йоганн Адам Біркеншток. Німецький виробник сандалів позиціонує себе як «винахідник устілки», що описує ортопедичну підошву взуття. Взуття, відоме своєю зручністю та простотою, продається більш ніж у 100 країнах, а в компанії працює близько 5500 чоловік по всьому світу.

Вихід другого епізоду «Finding Out Feet» заплановано на 11 серпня, а фінального епізоду «Stepping into the Details» — на 21 вересня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео