Відвертий принт на футбольній формі привернув увагу до раку яєчок
16 Чер 2025, 16:43

Відвертий принт на футбольній формі привернув увагу до раку яєчок

Під час аншлагового матчу Ла-Ліги проти ФК «Барселона» футбольний клуб «Леганес» увійшов в історію не через забиті голи, а завдяки нестандартному рекламному ходу.

У той час як бренди змагаються за місце на футболках на грудях, рукавах чи спині, мадридський клуб пішов далі: логотип з’явився прямо у зоні промежини на шортах гравців.

Таким чином футбольний клуб у партнерстві з Товариством боротьби з раком яєчок та агентством FP7 McCann запустив «Sponsored Balls» — кампанію, яка привернула увагу громадськості до цієї проблеми.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Рак яєчок — найпоширеніший вид онкології серед молодих чоловіків, однак тема досі залишається табуйованою й оточеною незручним мовчанням. Щоби зруйнувати цю тишу, клуб «Леганес» запустив кампанію, яка була водночас провокативною і вкрай необхідною.

Хештег #TenemosUnPar («У нас є пара») з’явився на стадіонних екранах, білбордах та у соціальних мережах, закликаючи чоловіків не соромитися, говорити відверто та, що найголовніше, дбати про своє здоров’я.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео