Під час аншлагового матчу Ла-Ліги проти ФК «Барселона» футбольний клуб «Леганес» увійшов в історію не через забиті голи, а завдяки нестандартному рекламному ходу.
У той час як бренди змагаються за місце на футболках на грудях, рукавах чи спині, мадридський клуб пішов далі: логотип з’явився прямо у зоні промежини на шортах гравців.
Таким чином футбольний клуб у партнерстві з Товариством боротьби з раком яєчок та агентством FP7 McCann запустив «Sponsored Balls» — кампанію, яка привернула увагу громадськості до цієї проблеми.
Рак яєчок — найпоширеніший вид онкології серед молодих чоловіків, однак тема досі залишається табуйованою й оточеною незручним мовчанням. Щоби зруйнувати цю тишу, клуб «Леганес» запустив кампанію, яка була водночас провокативною і вкрай необхідною.
Хештег #TenemosUnPar («У нас є пара») з’явився на стадіонних екранах, білбордах та у соціальних мережах, закликаючи чоловіків не соромитися, говорити відверто та, що найголовніше, дбати про своє здоров’я.