Відверті білборди моделі OnlyFans викликали занепокоєння жителів Лондона
11 Лип 2023, 10:32

Відверті білборди моделі OnlyFans викликали занепокоєння жителів Лондона

Білборди з відвертою рекламою OnlyFans занепокоїли місцевих жителів і викликали скарги в Управління з рекламних стандартів (ASA).

Реклама, на якій зображена модель OnlyFans Роуз Вотсон у білизні, як реклама її сторінки у OnlyFans, була розміщена у лондонських районах Гарроу, Еджвер та Ламбет.

Пікантна реклама викликала понад вісім скарг до ASA, яка підтвердила, що розглядає їх. Скарги були подані через побоювання, що зміст реклами є неприйнятним для дітей, а один місцевий житель вказав на близькість білбордів до шкіл.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Я не маю жодних проблем з людьми, які роблять кар’єру, якщо це законно, але я думаю, що реклама, подібна до тієї, що на постері позаду мене, коли ви знаходитесь поруч з місцевими школами, є проблемою», — сказав ВВС мешканець Гарроу Алекс Мітчелл.

Однак не всі сприйняли рекламу негативно. Один місцевий житель сказав, що інші «перегнули палицю».

ASA заявила, що розглядає скарги, щоб визначити, чи є підстави для розслідування, і підкреслила, що наразі не проводить розслідування щодо реклами.

Незважаючи на скарги, представник білбордової компанії Amplify, яка розмістила рекламу OnlyFans, повідомив BBC, що компанія дотримується суворих правил ASA і дотримується рекламних інструкцій.

«Зміст кампанії належить рекламодавцю, а не Amplify. Ми вважаємо, що реклама, яка демонструється, цілком відповідає правилам ASA», — додали вони.

Модель Вотсон, яка замовила чотири білборди, два в Лондоні і два в Нью-Йорку, сказала, що вона хотіла позбутися підходу «сорому і стигми» до контенту OnlyFans, і що контент був «менш пікантним, ніж реклама жіночої білизни, яку ви бачите».

Розкажіть друзям про новину