Від вокзалу до Twitch: мережа фаст-фуду запустила кампанію з підняття новорічного настрою
08 Січ 2025, 16:23

Від вокзалу до Twitch: мережа фаст-фуду запустила кампанію з підняття новорічного настрою

Коли під кінець року вже майже не залишилося сил, а свята здаються формальністю, з’являються ті, хто знає, як повернути магію моменту.

KFC та idealers запустили не просто новорічну кампанію, а цілу місію з підняття святкового настрою в українців. Вони довели: радість можна створити, треба лише трохи креативу, любові та смачної курки. За медіарозміщення усіх креативів на рекламні канали відповідала агенція Media First Ukraine.

Креативники з idealers подумали: нові страви та соуси — це завжди круто й смачно, аудиторія KFC це обожнює. Але ж Новий рік — це час див, тому й час пропонувати щось справді нестандартне. Вперше гості KFC мали змогу самі зібрати свої бакети з улюблених страв і продуктів із меню.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До того ж, святковий настрій у ресторанах створюють святкові декорації, на які зробили особливий акцент. А щоб додати родзинки, навіть фірмовий Полковник Сандерс «переодягнувся» у новорічний стиль.

Крім того, новорічний настрій вирішили дарувати навіть рекламою через канали, як спонсорство новорічних фільмів на Новому каналі або ж через інтеграціЇ в декількох YouTube шоу — «Вікторина» та «Леви на джипі». Бакет представили через спільний рилз з інфлюенсеркою, що відома своїм креативним підходом до рекламних інтеграцій.

Також у Дніпрі, Одесі та Харкові з’явилися ялинки, прикрашені ексклюзивними іграшками KFC. Вони створюють особливу атмосферу й додають святкового настрою. А може, і натякають, що час зробити паузу та зазирнути в KFC за чимось смачним?

Київське метро стало ще однією святковою локацією — підземкою їздить брендований потяг KFC та дарує пасажирам гарний настрій навіть у дорозі. Він має п’ять вагонів.

Геймерів також не залишили осторонь: спеціально для них на платформі Twitch запустили інтерактивні відео, які пропонують після гри зібрати і скуштувати в одному з ресторанів свій персоналізований святковий бакет.

Розкажіть друзям про новину