Від Котигорошка до КОТО: як колекційна фігурка поширює український дух
30 Жов 2023, 16:02

Від Котигорошка до КОТО: як колекційна фігурка поширює український дух

У мистецькій галереї М17 пройшла презентація арт-проєкта КОТО, якому зі стратегією виходу на ринок та комунікацією допомогла бренд-маркетингова агенція Grape.

Колекційні фігурки КОТО — креативний проєкт дизайнера та архітектора Макса Мацвейко. Перша колекція під назвою «Fighting figures» присвячена українському спротиву. КОТО має гаряче «серце», у якому зберігається особливий артефакт — стріляна гільза з поля бою. Кожна фігурка виготовлена вручну та є унікальною.

Кожна нація має власних персонажів, що надихають та символізують дух національної історії та боротьби. У Німеччині це хоробрий Кравчик, у Великобританії — Робін Гуд, у Японії — герой Момотаро. Одного вечора, читаючи книжку про Котигорошка своїм дітям, я відчув, що саме цей персонаж повинен стати символом сучасного українського духу.
Макс Мацвейко
автор проєкту

«Битись, а не миритися» — казав казковий Котигорошко, і це ж повторює КОТО сучасності, адже це гасло закладено в українському геномі. Наскільки би сильним не був противник, українці завжди обирають шлях боротьби. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми взялися за проєкт, маючи стратегічний виклик — створити перший маркетинговий приклад запуску на ринку колекційних фігурок в контексті українського фольклору як сучасної форми мистецтва. Ми хотіли продемонструвати світу бачення нових арт-форматів з українським духом з можливістю існування в різних формах. Розробивши продуктову стратегію, дослідивши аудиторію і ринок, ми з’ясували, що в Україні ще немає схожих проєктів, відомих навіть в межах країни, хоча дорогі фігурки збирають українські зірки, чиновники, підприємці чи просто люди, які можуть дозволити собі наповнювати простір офісів і помешкань колекційними знахідками. В індустрії колекційних фігурок вже є «гранди» рівня Bearbrick чи KAWS, які продаються за мільйони доларів, колекційні проєкти із всесвітів Marvel, LEGO чи герої азійської культури які формують вже мільярдний ринок колекційних фігурок на перетині мистецтва і іграшок. Зараз найкращий час, щоб зайти до колекціонерів в США, Азії, Європі з «силою українського». То чому б не почати це робити з однієї з найпрогресивніших форм мистецтва?», — ділиться Юрій Гладкий, CEO Grape.

Саме тема спротиву, актуальна для української культури протягом усього її існування, надихнула команду агенції на висвітлення КОТО як частини мистецтва боротьби. КОТО втілює образ національного героя, який поєднав у собі історичний спадок минулого та сміливий дизайн майбутнього. Тож і в основному відео показали становлення КОТО завдяки українській культурі спротиву.

Тизерна кампанія — це погляд на КОТО в рамках існування сучасних культурних явищ.

Створений під час повномасштабного вторгнення, мистецький проєкт KOTO має на меті поширити український дух по всьому світу і зібрати кошти на відбудову України.  Разом із фондом «Kolo» проєкт КОТО допомагає зібрати кошти на тепловізори для бригади «АЗОВ», тому розігрує колекційні фігурки за донат.

Розкажіть друзям про новину