Велма і Дафна зі «Скубі-Ду» звільнилися від ярликів у рекламі, покликаній надихати жінок
03 Вер 2024, 16:12

Велма і Дафна зі «Скубі-Ду» звільнилися від ярликів у рекламі, покликаній надихати жінок

Американська мережа універмагів TJ Maxx, яка вже майже десять років виступає за самовираження в рамках проекту Maxx You Project, запускає нову кампанію, покликану надихати жінок на те, щоб вони звільнялися від ярликів, які їх обмежують, і, натомість, розкривали своє повне, багатогранне «я». Ось так і з’явилася концепція «Claim Your And».

Кампанія була створена у співпраці агенції Born Licensing та Edelman.

Так була створена робота, у якій зірками стали Дафна Блейк та Велма Дінклі із мультсеріалу «Скубі-Ду».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину