Велма і Дафна зі «Скубі-Ду» звільнилися від ярликів у рекламі, покликаній надихати жінок
03 Вер 2024, 16:12

Велма і Дафна зі «Скубі-Ду» звільнилися від ярликів у рекламі, покликаній надихати жінок

Американська мережа універмагів TJ Maxx, яка вже майже десять років виступає за самовираження в рамках проекту Maxx You Project, запускає нову кампанію, покликану надихати жінок на те, щоб вони звільнялися від ярликів, які їх обмежують, і, натомість, розкривали своє повне, багатогранне «я». Ось так і з’явилася концепція «Claim Your And».

Кампанія була створена у співпраці агенції Born Licensing та Edelman.

Так була створена робота, у якій зірками стали Дафна Блейк та Велма Дінклі із мультсеріалу «Скубі-Ду».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину