«Важкого нового року»: ролик Nike оголосив 2025-й роком Чорної Мамби
09 Січ 2025, 16:19

«Важкого нового року»: ролик Nike оголосив 2025-й роком Чорної Мамби

Nike представив ролик на честь Китайського Нового року.

У ролику бренд бажає усім важкого нового року, а також нагадує, що 2025-й — це не рік Дерев’яної Змії, а Чорної Мамби, що є прізвиськом баскетболіста Кобі Браянта.

Реклама показала молодих людей, яким важко даються спортивні перемоги. Браянт виступає для них прикладом для наслідування, який надихає спортсменів йти далі попри труднощі.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину