«Важкого нового року»: ролик Nike оголосив 2025-й роком Чорної Мамби
09 Січ 2025, 16:19

«Важкого нового року»: ролик Nike оголосив 2025-й роком Чорної Мамби

Nike представив ролик на честь Китайського Нового року.

У ролику бренд бажає усім важкого нового року, а також нагадує, що 2025-й — це не рік Дерев’яної Змії, а Чорної Мамби, що є прізвиськом баскетболіста Кобі Браянта.

Реклама показала молодих людей, яким важко даються спортивні перемоги. Браянт виступає для них прикладом для наслідування, який надихає спортсменів йти далі попри труднощі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео