«Важкого нового року»: ролик Nike оголосив 2025-й роком Чорної Мамби
09 Січ 2025, 16:19

«Важкого нового року»: ролик Nike оголосив 2025-й роком Чорної Мамби

Nike представив ролик на честь Китайського Нового року.

У ролику бренд бажає усім важкого нового року, а також нагадує, що 2025-й — це не рік Дерев’яної Змії, а Чорної Мамби, що є прізвиськом баскетболіста Кобі Браянта.

Реклама показала молодих людей, яким важко даються спортивні перемоги. Браянт виступає для них прикладом для наслідування, який надихає спортсменів йти далі попри труднощі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину