В Україні запустили YouTube-шоу з креативом, канабісом, шансоном та в‘язницею
19 Вер 2022, 14:52

В Україні запустили YouTube-шоу з креативом, канабісом, шансоном та в‘язницею

Шторм Клуб та Сатива Ротару випустили пілотний епізод ютуб-шоу КЕК. У ньому перевірили, як паління впливає на креатив та що буде, якщо поєднати канабіс, шансон та в‘язницю.

Формат шоу — батл двох команд, які вирішують один бриф. Цього разу бриф надав спонсор випуску онлайн-школа креативних індустрій SKVOT. Мета шоу — зробити креативність модною та показати, що вона є у кожному. В наступних випусках планується розширювати поняття креативності за рамки рекламної сфери і залучати неочікуваних гостей та зірок.

«Ми зняли це шоу до 24 лютого. Просимо вибачення, що половина героїв шоу розмовляють російською. Далі —  все буде українською».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Логотип та дизайн шоу розробила українська дизайнерка Сніжана Чернецька. А музичну заставку написав батько позняківського андерграунду Space Spice Boy власною персоною.

Ідея цього шоу народилась так само спонтанно, як ми його зняли. По суті КЕК — це просто жарт, який вийшов з-під контролю. І від цього він тільки крутіший, бо немає нічого приємнішого, ніж робити щось по приколу.
Вітя Синьков
засновник Шторм Клубу

«У наступному випуску буде батл Олі Полякової проти шкільної парти». — сказав Ілля Янков, засновник Сативи Ротару

Розкажіть друзям про новину