В Україні запустили YouTube-шоу з креативом, канабісом, шансоном та в‘язницею
19 Вер 2022, 14:52

В Україні запустили YouTube-шоу з креативом, канабісом, шансоном та в‘язницею

Шторм Клуб та Сатива Ротару випустили пілотний епізод ютуб-шоу КЕК. У ньому перевірили, як паління впливає на креатив та що буде, якщо поєднати канабіс, шансон та в‘язницю.

Формат шоу — батл двох команд, які вирішують один бриф. Цього разу бриф надав спонсор випуску онлайн-школа креативних індустрій SKVOT. Мета шоу — зробити креативність модною та показати, що вона є у кожному. В наступних випусках планується розширювати поняття креативності за рамки рекламної сфери і залучати неочікуваних гостей та зірок.

«Ми зняли це шоу до 24 лютого. Просимо вибачення, що половина героїв шоу розмовляють російською. Далі —  все буде українською».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Логотип та дизайн шоу розробила українська дизайнерка Сніжана Чернецька. А музичну заставку написав батько позняківського андерграунду Space Spice Boy власною персоною.

Ідея цього шоу народилась так само спонтанно, як ми його зняли. По суті КЕК — це просто жарт, який вийшов з-під контролю. І від цього він тільки крутіший, бо немає нічого приємнішого, ніж робити щось по приколу.
Вітя Синьков
засновник Шторм Клубу

«У наступному випуску буде батл Олі Полякової проти шкільної парти». — сказав Ілля Янков, засновник Сативи Ротару

Розкажіть друзям про новину