Шторм Клуб та Сатива Ротару випустили пілотний епізод ютуб-шоу КЕК. У ньому перевірили, як паління впливає на креатив та що буде, якщо поєднати канабіс, шансон та в‘язницю.
Формат шоу — батл двох команд, які вирішують один бриф. Цього разу бриф надав спонсор випуску онлайн-школа креативних індустрій SKVOT. Мета шоу — зробити креативність модною та показати, що вона є у кожному. В наступних випусках планується розширювати поняття креативності за рамки рекламної сфери і залучати неочікуваних гостей та зірок.
«Ми зняли це шоу до 24 лютого. Просимо вибачення, що половина героїв шоу розмовляють російською. Далі — все буде українською».
Логотип та дизайн шоу розробила українська дизайнерка Сніжана Чернецька. А музичну заставку написав батько позняківського андерграунду Space Spice Boy власною персоною.
«У наступному випуску буде батл Олі Полякової проти шкільної парти». — сказав Ілля Янков, засновник Сативи Ротару