Foreign Markets Access – напрямок роботи Всеукраїнської рекламної коаліції, спрямований на зміцнення українського ринку реклами та комунікацій шляхом масштабування рекламних бізнесів у нові країни та виходу на зовнішні ринки. Створення сайту агрегації даних та збору корисної інформації про закордонні рекламні ринки – ще один крок у цьому напрямку.
Сайт Foreign Markets Access є спільною ініціативою ВРК та рекламно-комунікаційного холдингу NCG. Метою проєкту є надати українським бізнесам інструмент швидкого та зручного отримання необхідної інформації для запуску кампаній в інших країнах.
На сайті агрегуються основні дані про профілі країн та параметри ринку реклами, що є необхідною складовою для планування промоції за кордоном. На даний час зібрано загальну інформацію (населення, площа, ВВП тощо) та основні дані про рекламні ринки 15+ країн. Але інформація постійно оновлюється та перелік країн згодом буде розширено.
На сайті Foreign markets access представлена інформація за кілька останніх років, що дає можливість відслідковувати тренди ринків та регіонів. Джерелами інформації стали міжнародні платформи WARC, World Bank, United Nations та інші.