В Україні та Німеччині запустили кампанію про вплив російської війни на екологію
24 Жов 2024, 11:19

В Україні та Німеччині запустили кампанію про вплив російської війни на екологію

Берлінська громадська організація «Vitsche» у партнерстві з Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та інформаційної політики України запустили комунікаційну кампанію про вплив російської війни та окупації на навколишнє середовище. 

Комунікаційна кампанія складається з двох частин: німецької та української. 

У Німеччині організатори прагнуть привернути увагу до екологічних наслідків війни й у такий спосіб сприяти поверненню України в місцевий інформаційний простір. Такі кроки можуть впливати на зростання рівня підтримки. Кампанія зосереджена на екологічно свідомій частині німецького суспільства і підкреслює, що шкода від війни стосується не лише України, а й глобальних природних ресурсів. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У Німеччині кампанія представлена креативними білбордами та сітілайтами, що використовують знайомі фразеологізми й натяки на німецьку культуру для привернення уваги до екологічних збитків, завданих війною. Наприклад, слоган «Eene, Mine, Mu» походить з дитячої лічилки, яку знає кожен німець, щось на кшталт «Еники-беники їли вареники». Проте центральне слово змінюється на «Mine» (міна), що символізує небезпеку замінованих територій в Україні. 

Ще один приклад — «Man sieht den Wald vor lauter Bomben nicht» (Не бачити лісу за бомбами). Оригінальний фразеологізм означає — не бачити лісу за деревами, але в цьому випадку дерева (Bäumen) замінені на бомби (Bomben). Кампанія перетворює його в буквальний контекст війни.

Кожен слоган супроводжуються фактами про підрив Каховської ГЕС, заміновані території та загибель дельфінів у Чорному морі. Матеріали доповнені креативними візуальними рішеннями, створеними за участі відомих українських фотографів Влади та Костянтина Ліберових. Крім того, кампанія закликає міжнародну спільноту до дій, зокрема через спеціально створену вебсторінку та онлайн-кампанію з фактами та доказами екологічної шкоди.

В Україні кампанія зосереджена на конкретних діях, які кожен може зробити вже зараз для підтримки довкілля під час війни. Серед таких кроків — перехід на енергоощадні лампи, пересування на велосипеді замість авто, адопція тварин, збір кришечок та вторсировини для переробки.

Білборди та сітілайти розмістили у Києві, Харкові, Одесі та Кривому Розі, кожен із них супроводжується прикладом позитивної екологічної дії. Також в межах кампанії у соціальних мережах публікуються матеріали про екологічні злочини росії, їхні масштаби, способи притягнення агресора до відповідальності та рекомендації з позитивними кроками, які українці можуть робити натомість для підтримки довкілля. 

До поширення інформації долучилися і лідери думок, зокрема солістка гурту «Крихітка» Саша Кольцова, письменниця та активістка Настя Мельниченко, екоактивістка та засновниця Let’s do it Ukraine Юлія Мархель. 

Розкажіть друзям про новину