09 Лис 2023, 16:27

В Австралії почали видавати газету з новинами про насильство чоловіків над жінками

Цьогорічна кампанія громадського руху White Ribbon Australia, представленого організацією Communicare, що виступає проти насильства над жінками, від агенції Innocean веде жорстку розмову з чоловіками.

Кампанія «No Good Reason» кинула виклик австралійським чоловікам, які не бажають вживати заходів для запобігання насильству над жінками.

У загальноавстралійському дослідженні Innocean 86% чоловіків визнали, що вони відіграють вирішальну роль у запобіганні насильству щодо жінок, але лише 6% активно допомагали через грошові пожертви, волонтерство та/або навчання себе чи інших.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Тим часом, кожна третя жінка в Австралії в середньому зазнає фізичного насильства у віці від 15 років, а кожні дев’ять днів одна жінка гине від рук партнера або свого колишнього. Лише цього року 43 жінки загинули внаслідок насильства з боку чоловіків.

Існує високий ступінь плутанини щодо того, якою може і повинна бути роль чоловіка. Кампанія прояснює роль чоловіків, зіставляючи реальні новини про насильство над жінками з причинами, названими чоловіками, у зв’язку з якими вони не втручаються і не допомагають зупинити насильство над жінками.

Ключовим елементом кампанії є спеціальний випуск газети під назвою The Daily Issue, покликаний привернути увагу до частоти, з якою насильство над жінками все ще відбувається. Газета, яка буде розповсюджуватися по всій країні, демонструє масштаб проблеми в Австралії. Передруковані в ній 500 статей становлять лише 1% від приблизно 48 000 історій про насильство над жінками, опублікованих лише у 2023 році.

Загалом було надруковано 2 000 примірників газети, які будуть розповсюджені по всій країні серед політиків, журналістів, інфлюенсерів, видань та чоловічих груп.

Мелісса Перрі, виконавчий директор Communicare, зазначила: «Чоловіки мають значний вплив у своїх громадах і можуть бути потужними адвокатами змін. Цією кампанією ми закликаємо всіх австралійців, особливо чоловіків, дізнаватися про реалії домашнього насильства, боротися зі шкідливими поглядами та переконаннями, коли вони їх бачать, і виступати проти насильства в усіх його формах. Зокрема, нам потрібно, щоб чоловіки брали активну участь у створенні суспільства, у якому жінки зможуть жити без насильства, за підтримки всіх рівнів влади для втілення цієї амбітної мети в реальність».

Джасмін Бедір, виконавча директорка Innocean, додала: «White Ribbon Australia існує через більш ніж 2,2 мільйони актів сексуального насильства, які були скоєні проти жінок в Австралії. Наше дослідження White Ribbon Australia 2023 показало, що хоча 86% чоловіків визнають серйозність проблеми, лише 6% активно беруть у ній участь, часто вказуючи брак інструментів і розуміння як на бар’єри. На запитання, чому так відбувається, багато чоловіків вважають, що «це не моя проблема» або «це не стосується людей, яких я знаю», що, на жаль, не відповідає дійсності.

Але справа в тому, що немає жодної вагомої причини для чоловіків не долучатися до боротьби проти насильства чоловіків над жінками. Наша кампанія закликає чоловіків активізуватися і робити більше».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео