Уявний друг дитини помирає у рекламному ролику іграшкового рітейлера
14 Лис 2022, 14:55

Уявний друг дитини помирає у рекламному ролику іграшкового рітейлера

Американська компанія, що спеціалізується на роздрібній торгівлі іграшками Toys R Us Canada разом зі своїм новим агентством звукозапису Broken Heart Love Affair випустила рекламу, в якій помирає містер Фергюсон, а точніше – дитяча уява.

«Imagination Included», перша робота агентства після перемоги у бізнесі роздрібного продавця у червні, була натхненна дослідженнями поведінки молоді. В опитуванні 2019 року, проведеному у Великій Британії, 72% працівників дитячих садків заявили, що все менше дітей мають уявних друзів, ніж п’ять років тому, а 63% вказали як причину час, який вони проводять в телефоні.

У дітей тепер надто багато ігор та позакласних занять, що залишає їм менше часу на себе, «коли вони можуть підживлювати креативність і створювати багатий внутрішній світ, у якому можуть процвітати уявні друзі», — заявило агентство.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Як батько двох маленьких дітей та креативна людина, статистика про скорочення кількості друзів дитинства мене справді налякала», — сказав Крейг Макінтош, головний креативний директор агентства. «Я відразу ж помчав у Toys R Us, щоб завантажити фігурки та інші іграшки без інструкцій, щоб розпалити вогонь уяви моєї дитини».

Кампанія проходить у критичний час для рітейлера, який вийшов із закритої мережі у США та був придбаний у 2021 році групою венчурного капіталу під назвою Putnam Investments. Компанія Toys R Us має 80 магазинів у Канаді, і вона стикається з жорсткою конкуренцією з боку таких гігантів, як Walmart і Amazon. Це зусилля знаменує першу в історії кампанію бренду.

«Коли дитина бере в руки іграшку, вона оживає тільки завдяки її уяві», — йдеться в заяві Еллісон Бенкс, директора з маркетингу рітейлера. «Ми більше, ніж будь-коли, зосереджені на заохоченні креативної гри та розвитку у дітей».

Ролик транслюватиметься у вигляді діджитал та соціальних канах, а також у кінотеатрах, магазинах та зовнішній рекламі. Це не позначено як різдвяний захід, хоча час вибраний не випадково, і він триватиме протягом усього нового року.

Розкажіть друзям про новину