Усміхнені обличчя замінили продукти у кампанії McDonald’s
27 Січ 2023, 11:06

Усміхнені обличчя замінили продукти у кампанії McDonald’s

«Ціни, які роблять вас щасливими» – це послання McDonald’s в Нідерландах в останній рекламній кампанії. У той час, коли здається, що все дорожчає, ця кампанія показує, що клієнти мережі знаходяться в потрібному місці в McDonald’s для доступних пропозицій. І результатом є широка посмішка на обличчі.

Зовнішня кампанія була створена агенціями TBWA\NEBOKO та TBWA\X у співпраці з McDonald’s у Нідерландах. Вона проходить на відкритому повітрі з подальшою трансляцією по телебаченню, в Інтернеті, по радіо та у додатку McDonald’s у Нідерландах.

Карін ван Проєн, менеджер з маркетингу, медіа та кампаній McDonald’s у Нідерландах: «Ми не хотіли проводити типову рекламну кампанію із продуктами. Ми шукали спосіб зв’язати цінність із відчуттям бренду і зробили це, продемонструвавши ефект нашого асортименту продуктів на людей. Звичайно, ми розуміємо, що просимо про щось глядача, але в цьому сила цієї кампанії та підхід до спільного медіа-міксу, який ми обрали».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Денніс Баарс, креативний директор TBWA\NEBOKO: «McDonald’s розуміє природу як ніхто інший. Подивіться, який ефект справляють на людей стовпи з жовтою літерою М поряд із шосе. Посмішка, яка з’являється, коли хтось бачить це, це те, що ми намагалися передати у цьому виконанні, зв’язавши його з ціною. Цей образ був настільки сильним, що нам більше не потрібний був продукт чи пояснення».

Розкажіть друзям про новину