Український ювелірний бренд представив фільм до свого 23-річчя про свою історію
30 Чер 2023, 15:17

Український ювелірний бренд представив фільм до свого 23-річчя про свою історію

У головних ролях — люди, які щодня створюють бренд таким, яким його люблять клієнти. Команда відкрила завісу, як працює зсередини український ювелірний трендсеттер. Від ідеї до виробництва, від перших ескізів до неймовірних історій клієнтів.

Команда, яка створила бренд SOVA, на ювелірному ринку з 2000 року. З 2013 року почався новий етап розвитку SOVA — було проведено ребрендинг, розроблено новий підхід до виходу прикрас та дизайну виробів. Так бренд SOVA один з перших в Україні почав випускати прикраси колекціями, об’єднуючи вироби спільною історією.

Головна особливість бренду — колаборації з українськими дизайнерами — LAKE Studio, Marsala, Litkovskaya, FROLOV, артистами — The HARDKISS, а також українським анімаційним фільмом “Мавка. Лісова пісня”. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину