Український ритейлер навантажив своїх клієнток подарунками у святковому ролику
У вересні мережа магазинів EVA традиційно відзначає день народження. З нагоди свого 22-річчя ритейлер запустив кампанію, слоганом якої стало звернення до основної цільової аудиторії: «Коли святкує EVA — ти вся в подарунках!».
Акційні ролики та віжуали зображають жінок, які просто посеред вулиці несуть надзвичайно велику кількість подарунків — настільки багато, що з-під масиву коробок видно лише ноги. Просту та промовисту концепцію запропонувала й допомогла втілити в життя креативна агенція DRAMA QUEEN.
Ми навантажили героїнь кампанії купами подарунків, але для реальних клієнтів обрали максимально легку концепцію, де все зрозуміло з першого погляду: день народження у EVA, а вся вигода — тобі.
Іван Прозоров
керівник напряму маркетингу роздрібної мережі EVA
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.