Український ритейлер навантажив своїх клієнток подарунками у святковому ролику
10 Вер 2024, 11:17

Український ритейлер навантажив своїх клієнток подарунками у святковому ролику

У вересні мережа магазинів EVA традиційно відзначає день народження. З нагоди свого 22-річчя ритейлер запустив кампанію, слоганом якої стало звернення до основної цільової аудиторії: «Коли святкує EVA — ти вся в подарунках!».

Акційні ролики та віжуали зображають жінок, які просто посеред вулиці несуть надзвичайно велику кількість подарунків — настільки багато, що з-під масиву коробок видно лише ноги. Просту та промовисту концепцію запропонувала й допомогла втілити в життя креативна агенція DRAMA QUEEN.

Ми навантажили героїнь кампанії купами подарунків, але для реальних клієнтів обрали максимально легку концепцію, де все зрозуміло з першого погляду: день народження у EVA, а вся вигода — тобі.
Іван Прозоров
керівник напряму маркетингу роздрібної мережі EVA

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину