Український ритейлер навантажив своїх клієнток подарунками у святковому ролику
10 Вер 2024, 11:17

Український ритейлер навантажив своїх клієнток подарунками у святковому ролику

У вересні мережа магазинів EVA традиційно відзначає день народження. З нагоди свого 22-річчя ритейлер запустив кампанію, слоганом якої стало звернення до основної цільової аудиторії: «Коли святкує EVA — ти вся в подарунках!».

Акційні ролики та віжуали зображають жінок, які просто посеред вулиці несуть надзвичайно велику кількість подарунків — настільки багато, що з-під масиву коробок видно лише ноги. Просту та промовисту концепцію запропонувала й допомогла втілити в життя креативна агенція DRAMA QUEEN.

Ми навантажили героїнь кампанії купами подарунків, але для реальних клієнтів обрали максимально легку концепцію, де все зрозуміло з першого погляду: день народження у EVA, а вся вигода — тобі.
Іван Прозоров
керівник напряму маркетингу роздрібної мережі EVA

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Розкажіть друзям про новину