Проєкт команди Saatchi & Saatchi Ukraine та Міністерства закордонних справ України “Carol for Charity” отримав свою першу бронзу на міжнародному фестивалі креативності The One Show у категорії “Interactive & Mobile Craft: Audio Craft”, а також потрапив до шорт-листів “Experiential & Immersive: Use of Sound” та “Branded Entertainment: Audio”.
“Carol for the Charity” — це історія про переосмислення всесвітньо відомого українського “Щедрика” для допомогти українським дітям, якими опікується Фундація Олени Зеленської.
“Нагорода The One Show для “Carol for Charity” є важливою перемогою України в публічній дипломатії. Команда проєкту на 100% заслужила цю відзнаку за нестандартний підхід і переосмислення всесвітньо відомого твору Миколи Леонтовича. Дуже символічно, що через понад сто років після світової прем’єри “Щедрик” не лише зачаровує слухачів у всьому світі, але і збирає кошти для допомоги маленьким українцям в умовах повномасштабної російської агресії”, – зазначив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.
“Щедрик” у новому виконанні вкотре привернув увагу іноземців до України та допоміг зібрати мільйони гривень для українських дітей. Коляда отримала більше 1 мільйона прослуховувань на стрімінгових платформах та 110 мільйонів користувачів, а кількість відвідувачів сайту Фундації зросла у десятки разів.
“Нам вдалось переосмислити улюблений “Щедрик” так, щоб він відображав наші реалії та ніс із собою різдвяну добру вість. Нові слова коляди просили слухачів зробити свій вклад у допомогу українським дітям. Ми вдячні усім, хто долучився до проекту в Україні та світі. Вражаюче швидко нам вдалось заручитись підтримкою різних команд, які записували актуалізований “Щедрик”, візуалізовували, розміщували та розповсюджували інформацію про проєкт. Відзначення The One Show підтверджує, що український креатив допомагає вирішувати важливі для суспільства питання й вкотре нагадав про Україну світові”. – додав Костя Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine i Chech Republic + Saatchi & Saatchi Ukraine.