Український мілітарі-бренд та фільм «Конотопська відьма» презентували спільну колекцію
08 Сер 2024, 10:26

Український мілітарі-бренд та фільм «Конотопська відьма» презентували спільну колекцію

Вперше в історії українського кінематографа мілітарі-бренд співпрацює з художнім фільмом для створення ліцензійної колекції. Колекція бренду M-Tac та фільму-помсти «Конотопська відьма» від медіагрупи FILM.UA включатиме унікальні нашивки та одяг.

Рішення долучитися до співпраці з фільмом «Конотопська відьма» вийшло з нашого бажання підтримати національний кінематограф, адже він є важливою складовою нашої культури. Фільм, що розповідає про боротьбу з ворогами та поринає у світ українського фольклору, дозволяє нам підтримати історію і традиції, які важливі для нас. Ми впевнені, що якщо не заповнити цю нішу власним продуктом, то її дуже швидко заповнить ворог, що ми всі неодноразово спостерігали.
Олександр Карасьов
співвласник бренду M-Tac, колишній військовий ЗСУ

Колаборація фільму та бренду M-Тac реалізована ліцензійною агенцією Nerd (FILM.UA Group), що є ексклюзивним агентом бренду «Конотопська Відьма».

Ми пишаємось такою безпрецедентною та важливою для індустрії співпрацею, адже вона натхненна нашими сучасними реаліями та відображає суть обставин, в яких ми живемо і працюємо. В основі ліцензійної колаборації спільна мета — помститися ворогу та перемогти, тому вона така органічна. Колекція втілює праведну лють і прадавні духовні сили українського народу. Ми сподіваємось, що такі патчі та одяг мотивуватимуть наших захисників та даватимуть їм сил.
Тетяна Рубан
директорка ліцензійної агенції Nerd

Колекція відображає основні символи та елементи фільму, такі як обереги, руни, народні символи та мотиви помсти, що робить її не тільки стилістично унікальною, але й наповненою глибоким змістом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Патч КОНОТОПСЬКИЙ ОБЕРІГ. Цей спеціально розроблений для фільму символ поєднує силу Конотопської Відьми, руну «Шолом жаху» та елементи вишивки Сумського регіону, найбільш притаманні Конотопу. «Шолом жаху» вважається одним з найсильніших символів захисту воїна, охороняючи його з усіх восьми сторін. Символ також покликаний навіювати страх на ворогів, змушувати їх до втечі.
  • Патч КОНОТОПСЬКА МОТАНКА. Лялька-мотанка є одним із найдавніших символів української культури. Вона виконувала функцію оберега. Хрестоподібна фігура мотанки символізує сонце, життя та нові починання, а також гармонію фізичного та духовного світу людини. Виготовлення ляльки за рухом сонця забезпечує удачу та щастя. Мотанки символізують зв’язок із предками, традиціями та містичною силою, яка допомагає у боротьбі з ворогами.
  • Патч ПОМСТА. На ньому зображен інтерпретовані рунічні символи, які утворюють слово «помста». Як відомо, руни — це давній алфавіт, який використовувався для письма або ж магічних цілей. Тож, патч ПОМСТА слугуватиме поєднанням культурних витоків та концепції горору «Конотопська відьма». 

Старт продажів мілітарі-колекції «Конотопська відьма» заплановано на 20 серпня, а фільм-помста вийде на великі екрани 22 серпня 2024 року.

08 Сер 2024, 10:26
Розкажіть друзям про новину