Вперше в історії українського кінематографа мілітарі-бренд співпрацює з художнім фільмом для створення ліцензійної колекції. Колекція бренду M-Tac та фільму-помсти «Конотопська відьма» від медіагрупи FILM.UA включатиме унікальні нашивки та одяг.
Колаборація фільму та бренду M-Тac реалізована ліцензійною агенцією Nerd (FILM.UA Group), що є ексклюзивним агентом бренду «Конотопська Відьма».
Колекція відображає основні символи та елементи фільму, такі як обереги, руни, народні символи та мотиви помсти, що робить її не тільки стилістично унікальною, але й наповненою глибоким змістом.
- Патч КОНОТОПСЬКИЙ ОБЕРІГ. Цей спеціально розроблений для фільму символ поєднує силу Конотопської Відьми, руну «Шолом жаху» та елементи вишивки Сумського регіону, найбільш притаманні Конотопу. «Шолом жаху» вважається одним з найсильніших символів захисту воїна, охороняючи його з усіх восьми сторін. Символ також покликаний навіювати страх на ворогів, змушувати їх до втечі.
- Патч КОНОТОПСЬКА МОТАНКА. Лялька-мотанка є одним із найдавніших символів української культури. Вона виконувала функцію оберега. Хрестоподібна фігура мотанки символізує сонце, життя та нові починання, а також гармонію фізичного та духовного світу людини. Виготовлення ляльки за рухом сонця забезпечує удачу та щастя. Мотанки символізують зв’язок із предками, традиціями та містичною силою, яка допомагає у боротьбі з ворогами.
- Патч ПОМСТА. На ньому зображен інтерпретовані рунічні символи, які утворюють слово «помста». Як відомо, руни — це давній алфавіт, який використовувався для письма або ж магічних цілей. Тож, патч ПОМСТА слугуватиме поєднанням культурних витоків та концепції горору «Конотопська відьма».
Старт продажів мілітарі-колекції «Конотопська відьма» заплановано на 20 серпня, а фільм-помста вийде на великі екрани 22 серпня 2024 року.