Український маркетплейс заспівав веснянку про знижки, якими заквітчАЛЛО
01 Бер 2024, 16:49

Український маркетплейс заспівав веснянку про знижки, якими заквітчАЛЛО

Навколо все заквітчАЛЛО знижками, тому що з 1 по 11 березня АЛЛО дарує кожному вигоду на весняне оновлення — саме про це співається у веснянці від національного маркетплейсу.

В Україні співами веснянок гукали весну та пришвидшували прихід тепла. Креативна кампанія АЛЛО поєднала українські традиції та світові інновації: розповіла про сезонні знижки на товари за допомогою українських обрядових пісень. 

Яскрава кампанія з дівчатами у віночках з сучасними гаджетами кличе кожного на оновлення дзвінкою веснянкою.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це результат творчої роботи креативного відділу компанії з залученням для генерації зображень та відео інструментів штучного інтелекту Midjourney та Runway Gen-2.

Над кампанією працювала інхаус креативна команда АЛЛО.

Розкажіть друзям про новину