Український маркетплейс заспівав веснянку про знижки, якими заквітчАЛЛО
01 Бер 2024, 16:49

Український маркетплейс заспівав веснянку про знижки, якими заквітчАЛЛО

Навколо все заквітчАЛЛО знижками, тому що з 1 по 11 березня АЛЛО дарує кожному вигоду на весняне оновлення — саме про це співається у веснянці від національного маркетплейсу.

В Україні співами веснянок гукали весну та пришвидшували прихід тепла. Креативна кампанія АЛЛО поєднала українські традиції та світові інновації: розповіла про сезонні знижки на товари за допомогою українських обрядових пісень. 

Яскрава кампанія з дівчатами у віночках з сучасними гаджетами кличе кожного на оновлення дзвінкою веснянкою.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Це результат творчої роботи креативного відділу компанії з залученням для генерації зображень та відео інструментів штучного інтелекту Midjourney та Runway Gen-2.

Над кампанією працювала інхаус креативна команда АЛЛО.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео