Український маркетплейс одягу та взуття присвятив кампанію жінкам, на яких усе тримається
24 Жов 2024, 12:12

Український маркетплейс одягу та взуття присвятив кампанію жінкам, на яких усе тримається

Креативна агенція Drama Queen розробила рекламну кампанію для маркетплейсу одягу та взуття Kasta.ua. Ця співпраця стала першою бренд-комунікацією бренду після тривалої перерви з 2019 року. 

Кампанія складається з серії коротких історій, присвячених жінкам. Ролики розповідають про велику кількість обов’язків, з якими стикається жінка щодня. В такому ритмі нова річ зі знижкою стає чимось на кшталт терапії, маленьким подарунком для себе. На плечах таких жінок тримаються сімейні обіди, свята у школі та багато інших побутових справ, а маленькі покупки зі знижками додають радості у рутину. 

«Першопочатково ця серія роликів задумувалась, як кампейн до Чорної п’ятниці. Чого нам точно не хотілось, так це зробити відео суто про акції та неймовірні знижки. Тому кампейн ми побудували на інсайті нашої аудиторії, щоб ролики могли жити не тільки в цей знижковий період. Суперсила Kasta полягає в справді крутих цінах та додаткових можливостях зекономити. Це маркетплейс, де можна вихопити одяг та взуття по шокуюче приємній ціні. Аудиторія Kasta — це люди, які «полюють» та щиро тішаться своїм знахідкам. Саме це почуття потішитись від знахідки нам було важливо передати в рекламній кампанії», — розповідають Drama Queen.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Три основні історії мають продовження у вигляді коротких продуктових роликів, де героїні розповідають про корисні функції маркетплейсу, а на фоні розгортаються маленькі побутові сцени. 

Цікавим стало створення костюмів для дітей. Їх спеціально шили так, щоб було відчутно, що костюм не куплений, а створений власними руками. Такий самий, як костюм, що шила мама пізно ввечері для свята осені в школу. 

Зйомки відбувалися динамічно. За один день команда зняла сім відео, а також кілька TikTok-відео, та провела фотосесію. Продакшн кампанії здійснив tvlab, а режисером виступив Євген Головатенко. 

Окремої уваги заслуговує музика. Для відео була написана дитяча пісня та вірш про осінь. Після кількох безуспішних спроб використання штучного інтелекту пісню на диктофон наспівала авторка, а згодом її виконали діти, що додало справжності й теплоти ролику. 

Розкажіть друзям про новину