Український бренд випустив колекцію футболок із зображеннями культових музичних альбомів країни
15 Сер 2023, 17:10

Український бренд випустив колекцію футболок із зображеннями культових музичних альбомів країни

Український бренд одягу JUL презентував колекцію футболок «Українська хвиля» із зображеннями знакових та культуротворчих альбомів українських музикантів.

До дропу увійшли «Воплі Відоплясова» із обкладинками «Або Або», «Скрябін» з «Танець Пінгвіна», «Цукор біла смерть» з однойменним альбомом, Руся з «Вибране», Ірина Білик з «ОМА», «Кому вниз» з «1990», а також «Тріо Мареничі». Колекцію можна придбати на сайті бренду.

Також JUL створив окремий логотип колекції «Українська хвиля» і зобразив його на футболках.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

До запуску «Української хвилі» бренд підготував музичний мінісеріал, який складається з п’яти серій — історії, що супроводжуються обраними композиціями. Вони будуть публікуватись на сторінці JUL.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео