Український бренд одягу та Даша Астаф’єва об’єдналися для популяризації читання
28 Бер 2024, 13:14

Український бренд одягу та Даша Астаф’єва об’єдналися для популяризації читання

Застосунок з українськими аудіокнижками, що зібрав перли української літератури минулого і сьогодення, UnderBooks та бренд одягу Rikky Hype об’єдналися для популяризації читання і вивчення історії та культури України.

Обличчям кампейну стала Даша Астаф’єва — засновниця UnderBooks, ведуча, співачка і волонтерка.

«нас надихає підвищення рівня читання в країні, і ми прагнемо лише покращувати цей показник різноманітними способами. місія даного проєкту — здорова пропаганда українських творів та робіт і демонстрація того, що читання — дійсно новий тренд», — написала команда Rikky Hype.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для покупців Rikky Hype застосунок UnderBooks надасть безкоштовний доступ до бібліотеки за промокодом, який можна буде отримати при замовленні речей на сайті. Промокод буде дійсним для користувачів не зареєстрованих на сервісі раніше. Цей код можна знайти в кожному замовленні протягом тижня, а безкоштовний доступ до застосунку буде відкрито до кінця місяця.

Розкажіть друзям про новину