Український бренд одягу та Даша Астаф’єва об’єдналися для популяризації читання
28 Бер 2024, 13:14

Український бренд одягу та Даша Астаф’єва об’єдналися для популяризації читання

Застосунок з українськими аудіокнижками, що зібрав перли української літератури минулого і сьогодення, UnderBooks та бренд одягу Rikky Hype об’єдналися для популяризації читання і вивчення історії та культури України.

Обличчям кампейну стала Даша Астаф’єва — засновниця UnderBooks, ведуча, співачка і волонтерка.

«нас надихає підвищення рівня читання в країні, і ми прагнемо лише покращувати цей показник різноманітними способами. місія даного проєкту — здорова пропаганда українських творів та робіт і демонстрація того, що читання — дійсно новий тренд», — написала команда Rikky Hype.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для покупців Rikky Hype застосунок UnderBooks надасть безкоштовний доступ до бібліотеки за промокодом, який можна буде отримати при замовленні речей на сайті. Промокод буде дійсним для користувачів не зареєстрованих на сервісі раніше. Цей код можна знайти в кожному замовленні протягом тижня, а безкоштовний доступ до застосунку буде відкрито до кінця місяця.

Розкажіть друзям про новину