Бренд одягу та білизни Rikky Hype створив спеціальну благодійну лінійку до Всеукраїнського дня боротьби із захворюванням на рак молочної залози з переважанням символічного рожевого кольору. До неї увійшли піжами, шкарпетки та тематичні стікери, всі кошти з продажів яких будуть передані до фонду Inspiration Family Ukraine.
У рамках дропу бренд створив спеціальні піжами з мотиваційними та надихаючими написами та ілюстраціями, що покликані звернути увагу українок на щорічні чекапи та їх необхідність, а також доповнення до сну — шкарпетки у різних відтінках з використанням рожевого.
Ілюстрації стікерпаку, що увійшов до дропу, створені мисткинею та дизайнеркою Марусею Дубинською. Стікери у рожевому тематичному кольорі обігрують тему ніжного ставлення до себе, а також ілюструють табуйовані теми: зображення грудей у різноманітних формах. Перлина набору — стіки з піжамою, створеною в рамках лінійки.
100% з продажів стікерпаку будуть передані до фонду Inspiration Family Ukraine, який створено для підтримки дорослих онкопацієнтів. Мета проєкту — зібрати 100 000 грн з продажу 1000 стікерів.