Український бренд одягу створив дроп до Дня боротьби з раком молочної залози
20 Жов 2023, 14:20

Український бренд одягу створив дроп до Дня боротьби з раком молочної залози

Бренд одягу та білизни Rikky Hype створив спеціальну благодійну лінійку до Всеукраїнського дня боротьби із захворюванням на рак молочної залози з переважанням символічного рожевого кольору. До неї увійшли піжами, шкарпетки та тематичні стікери, всі кошти з продажів яких будуть передані до фонду Inspiration Family Ukraine.

У рамках дропу бренд створив спеціальні піжами з мотиваційними та надихаючими написами та ілюстраціями, що покликані звернути увагу українок на щорічні чекапи та їх необхідність, а також доповнення до сну — шкарпетки у різних відтінках з використанням рожевого. 

Місія ініціативи — достукатись до великої кількості жінок, щоб привити їм культуру піклування про себе та своє здоров’я, а також допомогти тим, хто прямо зараз веде боротьбу з захворюванням.
команда бренду

Ілюстрації стікерпаку, що увійшов до дропу, створені мисткинею та дизайнеркою Марусею Дубинською. Стікери у рожевому тематичному кольорі обігрують тему ніжного ставлення до себе, а також ілюструють табуйовані теми: зображення грудей у різноманітних формах. Перлина набору — стіки з піжамою, створеною в рамках лінійки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

100% з продажів стікерпаку будуть передані до фонду Inspiration Family Ukraine, який створено для підтримки дорослих онкопацієнтів. Мета проєкту — зібрати 100 000 грн з продажу 1000 стікерів. 

Розкажіть друзям про новину