Екомаркетинг зі змістом: туристична кампанія створила «хорошого пасажира»
26 Чер 2025, 14:05

Екомаркетинг зі змістом: туристична кампанія створила «хорошого пасажира»

Таїландський оператор морських турів Long Lay у партнерстві з креативним агентством Flash Bomber запустив кампанію «Good Passenger» — ініціативу, спрямовану на популяризацію збереження морського середовища та натхнення мандрівників до активних дій.

У рамках кампанії Long Lay встановив на кожному зі своїх човнів кошики у формі людини, виготовлені з натуральних матеріалів. Ці «хороші пасажири» слугують пунктами збору морського сміття, зібраного туристами під час подорожей. Зібрані відходи потім повертаються на берег для належної утилізації.

Кампанія поєднує в собі дизайн, сторітелінг та сталий розвиток, щоб підвищити обізнаність про вплив морського сміття на прибережні екосистеми Таїланду.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео