28 Бер 2022, 12:27

Український бренд евакуював колекцію одягу для підтримки армії та тварин

Як і вся Україна, команда DZHUS зустріла світанок 24 лютого під паралізуючу какофонію вибухів на горизонті.
Дизайнерка Ірина Джус разом зі своїм чоловіком та бізнес-пертнером Анатолієм Ельгертом та їхніми трьома котами провела наступні чотири доби в підвалі багатоповерхівки, рятуючись від обстрілу, доки нарешті родина змогла вирватися з наднебезпечного передмістя столиці.

Виснажлива евакуація тривала біля 40 годин, і врешті бренд (вже в жіночо-котячому складі) знайшов прихисток у Варшаві.

Кількість врятованих виробів визначалася розміром сумки, і в поспіху було зроблено нелегкий вибір: до Європи вирушив міні-дроп SS22. Наразі команда зосередилася на міжнародній PR-активності, паралельно працюючи над відновленням виробничих процесів. У найвищому пріоритеті – донести до світової спільноти, якого руйнівного впливу терор загарбників завдав, поміж інших, креативній індустрії як такій та кожній творчій
особистості зокрема.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Бренд DZHUS від моменту заснування сповідував цінності cruelty-free, ставлячи права тварин на перше місце. Внаслідок війни безліч домашніх улюбленців покинуті в біді, а дику фауну винищує екологічна катастрофа. Щоб допомогти їх рятувати, DZHUS передаватиме 30-50% прибутку від продажів колекції на потреби зоозахисних організацій та армії. Решту коштів буде використано на підтримку функціонування бренду.

У цей трагічний для Батьківщини час наздвичайно важливою є консолідація ресурсів світової культурної спільноти заради збереження самобутніх творчих надбань мирного й вільного краю в серці Європи.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео