Як і вся Україна, команда DZHUS зустріла світанок 24 лютого під паралізуючу какофонію вибухів на горизонті.
Дизайнерка Ірина Джус разом зі своїм чоловіком та бізнес-пертнером Анатолієм Ельгертом та їхніми трьома котами провела наступні чотири доби в підвалі багатоповерхівки, рятуючись від обстрілу, доки нарешті родина змогла вирватися з наднебезпечного передмістя столиці.
Виснажлива евакуація тривала біля 40 годин, і врешті бренд (вже в жіночо-котячому складі) знайшов прихисток у Варшаві.
Кількість врятованих виробів визначалася розміром сумки, і в поспіху було зроблено нелегкий вибір: до Європи вирушив міні-дроп SS22. Наразі команда зосередилася на міжнародній PR-активності, паралельно працюючи над відновленням виробничих процесів. У найвищому пріоритеті – донести до світової спільноти, якого руйнівного впливу терор загарбників завдав, поміж інших, креативній індустрії як такій та кожній творчій
особистості зокрема.
Бренд DZHUS від моменту заснування сповідував цінності cruelty-free, ставлячи права тварин на перше місце. Внаслідок війни безліч домашніх улюбленців покинуті в біді, а дику фауну винищує екологічна катастрофа. Щоб допомогти їх рятувати, DZHUS передаватиме 30-50% прибутку від продажів колекції на потреби зоозахисних організацій та армії. Решту коштів буде використано на підтримку функціонування бренду.
У цей трагічний для Батьківщини час наздвичайно важливою є консолідація ресурсів світової культурної спільноти заради збереження самобутніх творчих надбань мирного й вільного краю в серці Європи.