Українські креативники створили неймінг та айдентику для стартапу
24 Тра 2023, 15:40

Українські креативники створили неймінг та айдентику для стартапу

Madcats створили неймінг та айдентику для стартапу від Genesis, який перетворює креативні таланти на зірок ютубу.


Креативний виклик

До зустрічі з Madcats команда бренду презентувала себе світу як Genesis MCN. MCN, або ж мультиканальна мережа — це тип компаній, що займаються розвитком ютубів, тіктоків та інших відео платформ. Чимало креаторів не довіряють подібним брендам, вважаючи, що ті невиправдано забирають левову частку їх доходів. Тож виклик агенції полягав у тому, щоб відійти від асоціації з сектором MCN, та зробити це вишукано і креативно.


Ритмічний неймінг

Оскільки бренд працює з креаторами з Америки, Європи, Африки та Азії, новий неймінг мав бути коротким, прикольним та універсальним — таким, щоб його прийняли та полюбили усюди: від Канева до Каліфорнії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Більшість творців обʼєднує бажання монетизувати свою творчість. І YouTube дає таку можливість: чим більше канал збирає підписників, тим більше заробляє його автор.

Увесь світ знає підписників як «Subscribers». Тож в агенції взяли це слово, відсікли усе зайве та додали грайливого ритму. Так на світ зʼявився SubSub.

Логотип-бінокль

Новий логотип SubSub — креативний бінокль, який постійно знаходиться у пошуку талантів.

Яскраві кольори транслюють енергію креативу. А чудернацькі емоджики, створені з базових гліфів, унікалізують комунікацію бренду та заряджають позитивом і у Тернополі, і у Токіо.

Розкажіть друзям про новину