24 Тра 2023, 15:40

Українські креативники створили неймінг та айдентику для стартапу

Madcats створили неймінг та айдентику для стартапу від Genesis, який перетворює креативні таланти на зірок ютубу.


Креативний виклик

До зустрічі з Madcats команда бренду презентувала себе світу як Genesis MCN. MCN, або ж мультиканальна мережа — це тип компаній, що займаються розвитком ютубів, тіктоків та інших відео платформ. Чимало креаторів не довіряють подібним брендам, вважаючи, що ті невиправдано забирають левову частку їх доходів. Тож виклик агенції полягав у тому, щоб відійти від асоціації з сектором MCN, та зробити це вишукано і креативно.


Ритмічний неймінг

Оскільки бренд працює з креаторами з Америки, Європи, Африки та Азії, новий неймінг мав бути коротким, прикольним та універсальним — таким, щоб його прийняли та полюбили усюди: від Канева до Каліфорнії.

Більшість творців обʼєднує бажання монетизувати свою творчість. І YouTube дає таку можливість: чим більше канал збирає підписників, тим більше заробляє його автор.

Увесь світ знає підписників як «Subscribers». Тож в агенції взяли це слово, відсікли усе зайве та додали грайливого ритму. Так на світ зʼявився SubSub.

Логотип-бінокль

Новий логотип SubSub — креативний бінокль, який постійно знаходиться у пошуку талантів.

Яскраві кольори транслюють енергію креативу. А чудернацькі емоджики, створені з базових гліфів, унікалізують комунікацію бренду та заряджають позитивом і у Тернополі, і у Токіо.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео