Агентство SODA вважає, що кольори сьогодення не тількі синьо-жовті. Креативники запропонували власні відтінки для Pantone.
Нове відео
04 Жов 2024
- Uber довів, що для виклику таксі не потрібне кунгфу
- 300 млн на підсилення ППО та здійснення мрії доньки загиблого захисника: щотижневий дайджест добрих справ
- Heinz намалював моторошні посмішки з кетчупу на обличчях своїх фанатів
- Покоління зумерів-фрилансерів найактивніше використовує ШІ: дослідження
- Warner Bros. випустив колекцію меблів, натхненних Бетменом
- T-Shaped-маркетолог: чому це спеціаліст майбутнього
- Ford створив ремінь безпеки для жінок, що перенесли мастектомію
- Corona використала сонце замість шматочка лайма