Українське креативне агентство створило кампанію для латвійського takeaway сервісу
15 Лип 2022, 16:52

Українське креативне агентство створило кампанію для латвійського takeaway сервісу

Латвійський takeaway сервіс Getify вирішило звернутися до креативного агентства Arriba!, щоб отримати новий погляд вирішення їх проблем і вирішило її. Ось як розповідає про співпрацю агентство:

Головна проблема була зрозуміла: люди вважали, що Getify — це служба доставки. А ті, хто все ж зрозумів, що Getify — це takeaway, не зрозуміли нащо він їм треба. Бо в ролику не було показано цінності сервісу і його користі для людей. І тут до бою увірвалися два стратеги й одна стратегиня. Не дивлячись на те, що запит був на рекламну кампанію, без експрес-дослідження та інтерв’ю було не обійтися. Під час стратегічних терок, було з’ясовано, що прямих конкурентів продукт не має й це дає нам певну свободу дій на полі креативу. Хоч трісни нам потрібно було відрізнятися на рівні комунікацій від доставок, аби вбити асоціацію «Getify = служба доставки». І наостанок, у комунікації важливо показати основні властивості продукту та ситуації споживання, оскільки ми новий продукт.

Стратегію погодили. Що з креативом?

Як уже зазначили стратеги, нам обов’язково треба було ледь не на пальцях показати, що Getify — це takeaway, Getify — це не доставка, Getify економить твій час та ресурси.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Отже, було прийняте рішення — який би не був ролик, він має починатися з фрази: «Getify — це takeaway сервіс». Щоб із перших секунд людина не мала змоги додумати щось ще. Коли ми з’ясували, що головна перевага сервісу в тому, що він позбавляє людину від зайвих дій, тоді й пішло все, як по маслу. Перерахуймо всі ті зайві дії та скажемо, що це не про нас. Чим більше незрозумілих, непотрібних, а, головне, трушних дій буде в ролику, тим більше людина оцінить цінність Getify. Ми чекали від нашої людини схвалення, типу: «Дідько, я ж справді завжди запізнююся з обіду» або «А що, можна було не стояти в черзі?». Тоді назовні виринула і форма: Getify без… без… без… без… без… і ще три десятки без…

Ця кампанія про те, як можна простіше жити.

Принти:
Відеоролики:

А що по серйозних цифрах?

Ми вже багато вам розповіли що, як і чому, але швидше за все, ви все одно більше повірите показникам. По деяких кампаніях, конверсія на перегляд половини ролика досягла понад 50%! Тобто кожен другий зацікавився та вирішив не перемикати ролик. 

Якщо копнути ще трошки далі, то люди не просто зацікавилися і хіхікнули, а й вирішили скинути друзям! Кількість взаємодій (лайкосики, репости, коменти, збереження і все оце) досягає до 80-85%.

Розкажіть друзям про новину