Українська телекомунікаційна компанія порівняла зміну оператора з виходом із складних стосунків
23 Гру 2024, 16:40

Українська телекомунікаційна компанія порівняла зміну оператора з виходом із складних стосунків

Український мобільний оператор lifecell запустив святкову рекламну кампанію, присвячену послузі MNP — зміни оператора з повним збереженням номера. 

Сюжет ролика будується на порівнянні: стосунки з мобільним оператором — ніби стосунки з людиною. Тож коли вони стають обтяжливими чи нестабільними, чи є сенс терпіти?

Особливо це актуально у святковий період, коли люди будують плани на наступний рік, підбивають підсумки та бажають заощадити. Адже у грудні й так чимало витрат — подарунки, розваги, святковий стіл. Тож SMS: «Шановний клієнте, ми вимушені підняти ціну на тариф» може бути дуже недоречне. Саме тому одна з героїнь ролика і питає, чи не піти від нього — теперішнього оператора — й перейти на lifecell зі збереженням номера.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину