Українська школа попкультури запустила благодійний курс про створення креативних зборів
21 Бер 2024, 13:10

Українська школа попкультури запустила благодійний курс про створення креативних зборів

Школа попкультури Skvot запустила благодійний курс «Як закривати збори». У ньому навчать збирати гроші на армію за допомогою креативу. Усі кошти підуть на прилади нічного бачення для 3 окремої штурмової бригади.

Навчання стартує 25 березня. За 9 лекцій та 5 кейс-стаді студенти навчаться підходити до зборів стратегічно: підбирати механіки та креативні техніки, просувати контент у соцмережах, формувати ком’юніті, залучати бренди та інфлюенсерів.

Зборів стає все більше, а просуваються вони все повільніше. Війна триває та нові запити від ЗСУ з’являються ледь не щохвилини. Кожен з нас має навчитись ефективніше допомагати війську, адже тільки так ми зможемо перемогти. Саме для цього ми й створили цей курс.
Інна Чут
співзасновниця Skvot

Досвідом поділяться волонтери та фонди, які мають досвід мільйонних зборів. Серед них: Олег Карпенко, заступник директора фонду «Повернись живим», «Тиловики Азову», Андрій Міщенко, засновник благодійної ініціативи «Франка на Фронт», дівоча волонтерська організація «ЦВІТ», Антон Ночвін, голова KUU Fund, Таня Каменєва, директорка фонду Shields Ukraine, Анатолій Рогальський, CMO у Monobank, Вадік Кириленко, співзасновник Gogol Media, Ілля Полудьоний, психолог й гештальт-терапевт та інші.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Вартість участі — донат 2 500 грн. Усі кошти підуть на прилади нічного бачення для 3 окремої штурмової бригади.

Розкажіть друзям про новину