Українська мережа супермаркетів назвала часник на честь пари, яка познайомилась на її сайті знайомств
15 Лют 2024, 17:05

Українська мережа супермаркетів назвала часник на честь пари, яка познайомилась на її сайті знайомств

Мережа супермаркетів «Сільпо» дала нову назву часнику в усіх своїх магазинах — «Часничок сімʼї Бутових». Продукт назвали на честь Анастасії та Максима Бутових, які знайшли одне одного на сайті гастрономічних знайомств та одружилися.

У лютому 2022 року «Сільпо» вперше запустив сайт знайомств, на якому користувачі отримують потенційну пару за спільними вподобаннями в їжі. Анастасія з Житомира зареєструвалася на сайті та написала Максиму 14 лютого 2022 року. На сайті знайомств їх обʼєднав «пекельний часничок».

Невдовзі після знайомства Насті та Максима в Україні почалася повномасштабна війна. Дівчина тоді жила в Житомирі, а хлопець у Луцьку, тож вони спілкувалися онлайн. Вперше їм вдалося побачитися через пів року — у червні 2022-го. Максим регулярно приїжджав до дівчини в Житомир, а у грудні освідчився їй. Після того пара оселилася разом у рідному місті Насті, а на початку 2023 року відсвяткувала весілля. У липні в подружжя народилася донька, яку назвали Софією.

Настя поділилася з мережею супермаркетів зворушливою історією створення своєї сімʼї в Instagram.

«Я постійно жартувала: якщо ми одружимося, напишу і розкажу про це організаторам проєкту. Зрештою ми одружилися, у нас народилася Софійка, і Максим час від часу нагадував про мою обіцянку розповісти нашу історію, говорить Настя Бутова. — Як на мене, це дуже класний показник для сайту знайомств: нам вдалося побудувати стосунки, які переросли в сімʼю. Можливо, це надихне інших не боятися знайомитися, робити перший крок, щоб зустріти свою половинку».

Нагадаємо, на День закоханих мережа «Сільпо» представила власний сервіс для втечі з побачень.

Розкажіть друзям про новину