Uber запросив зірок рекламувати нову членську програму
01 Сер 2022, 16:27

Uber запросив зірок рекламувати нову членську програму

Uber запустив членську програму Uber One із привілеями для всіх, і, схоже, вона навіть викликала інтерес у таких знаменитостей, як співачки Данні Міноуг, колишнього холостяка Тіматі Робардса та легенда серіалу «Сусідство» Яна Сміта.

Зірковий ролик від агентства Special анонсував програму і показав забавну гру акторів, де кожна зірка показує неправильне уявлення про членство в Uber One.

Членство в Uber One дає доступ до економії та ексклюзивних привілеїв як Uber, так і Uber Eats, при цьому учасники економлять близько 30 доларів щомісяця. Але з таким широким спектром переваг для двох сторін бізнесу та загальним замішанням споживачів щодо членських продуктів Uber та Special перетворили потенційну плутанину на можливість прояснити ситуацію.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://vimeo.com/735275770

Креативний директор Special Сара Перріс прокоментувала: «Представляючи нове членство як в Uber, так і Uber Eats, з численними перевагами на обох платформах, ми знали, що Uber One може створити плутанину. Ми вирішили прийняти складність і ще більше заплутати речі купою знаменитостей, які також заплутались, проте вносять ясність».

Енді Морлі, директор з маркетингу Uber, додав: «Ми хотіли розповісти про переваги членства в Uber One, оскільки воно справді може принести користь тим, хто регулярно використовує програми Uber та Uber Eats. І що може бути краще, щоб розповісти австралійцям, про це через деяких наших улюблених зірок».

«Ми знаємо, що пропозиції про членство часто дуже складно пояснити через безліч рівнів переваг та інформації, необхідних для спілкування, що часто призводить до сухого, функціонального креативу. Проте наші партнери-агентства (вкотре!) подолали цю проблему завдяки блискучому стратегічному мисленню, сміливій творчості з культурним шармом та створенню програми запуску Uber One, якій ми неймовірно раді».

Розкажіть друзям про новину