Uber оновив набір інструментів безпеки. Коли ця функція активована в додатку, користувач буде підключений до агента компанії ADT, що надає послуги з електронної безпеки, сподіваючись допомогти пасажирам і водіям залишатися в безпеці в певних ситуаціях.
Ребекка Пейн, провідний менеджер з продуктів безпеки Uber, каже, що цю опцію можна використовувати, наприклад, коли водій не дотримується правил, пасажир почувається небезпечно по сусідству або якщо водій робить незрозумілі зупинки по дорозі.

Співробітник ADT отримає доступ до розташування користувача через GPS, як тільки він підключиться до людини, яка потребує допомоги.
Під час поїздки агент зможе розмовляти з користувачем по телефону або у текстових повідомленнях, а також надсилати важливу інформацію до служби 911 у разі загострення ситуації.
У оновленому наборі інструментів безпеки також покращено функцію надсилання текстових повідомлень до служби екстреної допомоги, завдяки чому пасажирам буде простіше непомітно зв’язуватися з ними через повідомлення.
З 2014 року приватний автосервіс стикається із серйозними проблемами з водіями, у тому числі із звинуваченнями пасажирів у сексуальних домаганнях.
CNN провела розслідування претензій у 2018 році, і Uber допоміг з цією перевіркою. У рамках розслідування компанія надала понад 9000 повідомлень про сексуальні домагання, починаючи від поцілунків без згоди та закінчуючи зґвалтуванням. Можна впевнено сказати, що така система давно назрівала.