Uber показав, чому треба заздалегідь бронювати поїздки
25 Сер 2023, 11:19

Uber показав, чому треба заздалегідь бронювати поїздки

Uber відзначив свій інноваційний продукт «Reserve» у новій кампанії від незалежного креативного та дизайнерського агентства Special Australia.

Кампанія підкреслює повсякденне використання Uber, допомагаючи австралійцям дістатися будь-куди і отримати майже будь-що без особливих зусиль, а також демонструє зручність Uber Reserve, що дозволяє планувати поїзду заздалегідь для таких важливих подій, як поїздка в аеропорт, на зустріч або на побачення.

Кампанія охоплює телебачення, трансляція відео на замовлення, онлайн-відео, кінотеатри, соціальні мережі, зовнішню рекламу та аудіо, і в серії роликів показує, як комік Ронні Ченг виплутується зі скрутних ситуацій.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Герой ролика використовує свою передбачливість, щоб заздалегідь забронювати Uber Reserve до того, як все піде не за планом.

https://www.youtube.com/watch?v=1mXEUBkHK0c

Керівник відділу маркетингу Uber ANZ Девід Гріффітс сказав: «Функція «Резервуй зараз, поїдеш пізніше» призначена для тих австралійців, які люблять трохи більше контролю та планування у своєму житті. Ми використовуємо ці перебільшені моменти, щоб показати, наскільки актуальною є інноваційна функція резервування, забезпечуючи при цьому цінову визначеність для мандрівників. Незалежно від того, чи плануєте ви поїздку в аеропорт, чи плануєте зустрітися з друзями, чи хочете вчасно піти з дитячої вечірки, Uber Reserve завжди під рукою».

Джеймс Секстон, креативний директор Special сказав: «Резервуй зараз, поїдеш пізніше» — це проста структура для розмови про те, куди ви можете їхати або, що важливіше, звідки ви можете їхати. І в роликах ми по-справжньому розважалися, показуючи Ронні, який раніше за інших помічає хаос, що насувається, і планує ідеальну поїздку з Uber Reserve».

Кампанія стартувала 21 серпня.

Розкажіть друзям про новину