Uber відзначив свій інноваційний продукт «Reserve» у новій кампанії від незалежного креативного та дизайнерського агентства Special Australia.
Кампанія підкреслює повсякденне використання Uber, допомагаючи австралійцям дістатися будь-куди і отримати майже будь-що без особливих зусиль, а також демонструє зручність Uber Reserve, що дозволяє планувати поїзду заздалегідь для таких важливих подій, як поїздка в аеропорт, на зустріч або на побачення.
Кампанія охоплює телебачення, трансляція відео на замовлення, онлайн-відео, кінотеатри, соціальні мережі, зовнішню рекламу та аудіо, і в серії роликів показує, як комік Ронні Ченг виплутується зі скрутних ситуацій.
Герой ролика використовує свою передбачливість, щоб заздалегідь забронювати Uber Reserve до того, як все піде не за планом.
Керівник відділу маркетингу Uber ANZ Девід Гріффітс сказав: «Функція «Резервуй зараз, поїдеш пізніше» призначена для тих австралійців, які люблять трохи більше контролю та планування у своєму житті. Ми використовуємо ці перебільшені моменти, щоб показати, наскільки актуальною є інноваційна функція резервування, забезпечуючи при цьому цінову визначеність для мандрівників. Незалежно від того, чи плануєте ви поїздку в аеропорт, чи плануєте зустрітися з друзями, чи хочете вчасно піти з дитячої вечірки, Uber Reserve завжди під рукою».
Джеймс Секстон, креативний директор Special сказав: «Резервуй зараз, поїдеш пізніше» — це проста структура для розмови про те, куди ви можете їхати або, що важливіше, звідки ви можете їхати. І в роликах ми по-справжньому розважалися, показуючи Ронні, який раніше за інших помічає хаос, що насувається, і планує ідеальну поїздку з Uber Reserve».
Кампанія стартувала 21 серпня.