Uber Eats зобразив абсурдні внутрішні монологи знаменитостей
20 Гру 2023, 17:43

Uber Eats зобразив абсурдні внутрішні монологи знаменитостей

Знаменитості, вони такі ж, як і всі. Вони переживають незручні моменти, борються з невпевненістю в собі на вечірках біля басейну і лютують через фруктових мух.

Uber Eats втілив у життя кумедні внутрішні монологи, які можуть виникнути під час замовлення їжі. Створені агентством Special US, ролики з комічним ефектом фокусуються на різних знаменитостях, які обмірковують свої варіанти доставки. У роликах знялися акторка Гелен Міррен, зірка фільму «Королева», зірка серіалу «Лютер» Ідріс Ельба та Майкл Сера, зірка фільму «Скотт Пілігрим проти всіх».

У ролику Гелен Міррен бореться зі схильністю драматично описувати кожну випадкову річ, яку вона робить. Визираючи у вікно, вона споглядає піднесений вид на місто внизу, а потім має коротку, незручну мить, коли її внутрішній монолог виривається назовні під час спілкування з сусідкою.

У наступному ролику Ідріс Ельба виявив, що Uber Eats має саме те, що йому потрібно для ведення битви з нашестям плодових мух.

Тим часом Майкл Сера нервово гризе чипси, щоб не залазити у воду під час вечірки біля басейну.

«Ми раді продовжувати демонструвати світові, що ви дійсно можете отримати майже все, що завгодно, доставлене за допомогою Uber Eats, — сказала Джорджі Джеффріс, маркетинг-директор Uber у Північній Америці. — За допомогою внутрішніх монологів Гелен Міррен, Ідріса Ельби та Майкла Сера ці фільми демонструють, що, хоча ми можемо доставити вам більшість речей, ми все ж повинні десь провести межу».

Це продовження платформи бренду «Get Almost, Almost Anything», яка підкреслює, як багато речей Uber Eats може доставити, розкриваючи кілька речей, які він не може. Наголошуючи на тому, що є речі, які не варто замовляти, наприклад, підводний човен, а не сендвіч, серія демонструє безтурботний підхід до замовлення.

«Ми подумали, що буде цікаво протиставити все те, що Uber Eats може доставити, глибоким внутрішнім бажанням, які вони не можуть виконати, — сказали Алісса Кавано та Філ Фатторе, спеціальні креативні директори Uber Eats у США. — Використання внутрішніх монологів здавалося природним способом підкреслити це протиставлення, і це чудовий спосіб почути, як Гелен Міррен цікавиться, як виглядає її сусідка оголеною».

Розкажіть друзям про новину