07 Вер 2023, 16:08

Японський косметичний бренд створив засоби догляду шкірою у космосі

Косметична компанія POLA та міжнародна авіакомпанія ANA Holdings створили лінію догляду за шкірою у космосі, яка має назву Cosmology.

Її створення стало відповіддю на нагальну проблему, визначену Японським агентством аерокосмічних досліджень: потреба в ефективних рішеннях для догляду за шкірою в умовах дефіциту ресурсів, низької гравітації та посушливих умов космічного простору.

Лінійка Cosmology включає в себе особливу пінку для обличчя, призначену для легкого вмивання з метою збереження дорогоцінних водних ресурсів на борту МКС. Доповнює її лосьйон, який підтримує напівтвердий стан, запобігаючи небажаному розсіюванню в умовах мікрогравітації космосу.

Хоча Cosmology відкриває нові горизонти у догляді за шкірою в космосі, варто зазначити, що раніше астронавти покладалися на продукти відомих брендів, таких як Vaseline, Cetaphil та Estée Lauder, щоб вирішити проблеми дискомфорту шкіри, спричиненого космічним простором. Опіки, свербіж, сухість і підвищена чутливість шкіри — типові проблеми, з якими стикаються астронавти в космосі та після повернення на Землю.

Креатори лінії догляду за шкірою Cosmology прагнуть покращити якість життя астронавтів під час їхніх космічних місій. Вони серйозно поставилися до своїх зобов’язань, навіть провели тести на бортпровідниках літаків ANA, щоб переконатися в ефективності продукту.

Для тих, хто залишився на Землі, набір Cosmology Space Crew Kit стане доступним у жовтні, до нього увійдуть дорожні версії пінки для вмивання та лосьйону для обличчя. Повнорозмірні версії продуктів планують випустити в січні.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео