Бренд біорозкладної жувальної гумки Nuud критикує великі популярні бренди в цій категорії за відсутність чесності щодо вмісту пластику.
Окрім наслідків для довкілля, великою проблемою є шкода для здоров’я, яку завдає жувальна пластикова гумка. Нещодавнє опитування, проведене брендом, показало, що 74% британців стурбовані цим питанням.
Кожен білборд наслідує стиль різних брендів жуйки, не називаючи їх прямо. Наприклад, глядачі можуть побачити впізнаваний шрифт та кольорову гаму Juicy Fruit, Extra та Airwaves від Wrigley.
Засновник Nuud Кейр Карні сказав: «Ми любимо жувальну гумку. Британці жують понад 5 мільярдів жуйок щороку. Свіжий подих на ходу не повинен означати забруднення наших кров’яних потоків або нашої планети. Ви можете подумати, що пластикові соломинки відійшли в минуле, але люди жують стільки ж пластику щоразу, коли жують жуйку відомих брендів. Це шокує та огидно!»