У Великобританії білборди розкритикували популярні бренди жувальних гумок
13 Кві 2023, 10:51

У Великобританії білборди розкритикували популярні бренди жувальних гумок

Бренд біорозкладної жувальної гумки Nuud критикує великі популярні бренди в цій категорії за відсутність чесності щодо вмісту пластику.

Окрім наслідків для довкілля, великою проблемою є шкода для здоров’я, яку завдає жувальна пластикова гумка. Нещодавнє опитування, проведене брендом, показало, що 74% британців стурбовані цим питанням.

Кожен білборд наслідує стиль різних брендів жуйки, не називаючи їх прямо. Наприклад, глядачі можуть побачити впізнаваний шрифт та кольорову гаму Juicy Fruit, Extra та Airwaves від Wrigley.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Засновник Nuud Кейр Карні сказав: «Ми любимо жувальну гумку. Британці жують понад 5 мільярдів жуйок щороку. Свіжий подих на ходу не повинен означати забруднення наших кров’яних потоків або нашої планети. Ви можете подумати, що пластикові соломинки відійшли в минуле, але люди жують стільки ж пластику щоразу, коли жують жуйку відомих брендів. Це шокує та огидно!»

Розкажіть друзям про новину