Постери та білборди із зображеннями зниклих безвісти створені спеціально для сучасної епохи у Великій Британії. На зміну пасивним роздруківкам прийшли живі портрети, щоб краще спілкуватися з глядачами.
Благодійна організація «Зниклі безвісти» сподівається, що, завдяки такому приверненню уваги, виступить ще більше свідків, які допоможуть сім’ям зниклих безвісти знайти допомогу та, можливо, допомогти повернути близьких додому.
Така ініціатива приурочена до Міжнародного дня зниклих безвісти дітей 25 травня. Щоб зробити постери та білборди високотехнологічними, організація працювала з групою креативних агенцій та використала фотографії зниклих безвісти дітей. Творчі партнери включають фірму зі зв’язків із громадськістю MHP Mischief, платформу штучного інтелекту D-ID, креативне агентство Engine UK та консалтингову компанію Influence at Work.
Кожен постер супроводжується QR-кодом, який при скануванні зображає усміхнену людину. Анімовані висловлювання покликані зобразити зниклих безвісти більш реальними, нагадуючи публіці, що це справжні люди.
Слова «зник безвісти» також було замінено на «допоможіть знайти» у зверненнях, оскільки вчені-біхевіористи повідомляють креаторам проєкту, що активніше висловлювання стимулюватиме активну реакцію.
Цей крок високо оцінила мати Лії Краучер, яка зникла 15 лютого 2019 року у віці 19 років. Вона повідомила агентству, що постери у прямому ефірі вселили нову надію на те, що хтось повідомить інформацію про місцезнаходження її дочки.
Білборди з профілями трьох зниклих дітей, включаючи Лію, почали з’являтися по всьому Лондону в День зниклих безвісти дітей.
To mark International Missing Children’s Day we’ve been working with UK charity @missingpeople to reinvent the missing person poster -re-thinking the standard design and introducing striking, high-tech digital posters to create ‘live’ portraits.#MakeTheMissingUnmissable pic.twitter.com/tUGSvwwCgU
— @Engine_UK (@ENGINE_UK) May 25, 2022
За даними організації «Зниклі безвісти», щорічно зникає близько 170 тисяч людей, з яких 70 тисяч – це діти.