У Сіднеї з’явився білборд для сну від IKEA
02 Жов 2024, 11:17

У Сіднеї з’явився білборд для сну від IKEA

Після загальнонаціональних пошуків австралійця, який погано спить, Джек Нгу випробував перший в історії білборді «IKEA Sleep Billboard», живучи добу у скляній коробці, виставленій на березі Сіднейської гавані.

Джек, який досі спить в одномісному ліжку і прокидається без сил, незважаючи на те, що спить по 8 годин на добу, відчув все, що йому потрібно для повноцінного сну, завдяки рекламному білборду ІКЕА.

У рамках кампанії IKEA піддала випробуванню свої товари, рішення та досвід на міцність і показала, як ритейлер може допомогти будь-кому, навіть тому, хто погано спить, чудово відпочити.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
@ikea.australia

Introducing Australia’s worst sleeper, Jack 🏆 Follow along as we document his 24 hours inside IKEA’s Sleep Billboard #IKEASleepBillboard #CircularQuay

♬ original sound – IKEA Australia

У Джека безліч справ, які допомагають йому розслабитися і підготуватися до майбутньої ночі. Йому доручили збирати меблі ІКЕА, він насолоджувався сніданком, обідом і вечерею, які доставили йому зі знаменитого ресторану ритейлера, а також працював над процедурою відходу до сну, включаючи йогу з цуценятами, дискусію на Booktok і підготовку до сну з шістьма речами, необхідними для сну, які пропонує ІКЕА.

Розкажіть друзям про новину