У Румунії створили перший магазин, в якому не захочуть нічого купувати
16 Бер 2023, 12:11

У Румунії створили перший магазин, в якому не захочуть нічого купувати

Samusocial, неурядова організація, яка фокусує свої зусилля на допомогу бездомним, разом із креативним агентством Tribal Romania запустила The DumpStore – перший магазин, у якому люди не захочуть нічого купувати.

Відправною точкою для проєкту є факт, який багато людей знають, але ігнорують: бездомні люди шукають необхідні речі зі сміттєвого бака. Це відбувається на тлі зростання споживання, що призводить до високого рівня відходів, при цьому Румунія посідає перше місце в Європі за кількістю продуктів, які потрапляють на сміттєзвалище. Щорічно викидається 2,5 мільйони тонн продуктів харчування. Це означає, що кожен громадянин щорічно викидає в середньому 75 кг їжі. DumpStore є відповіддю на зростання споживання, пропонуючи просте рішення: він спонукає людей купувати більш відповідально, тільки те, що їм потрібно, заощаджуючи гроші і, таким чином, маючи можливість пожертвувати тим, хто найбільше цього потребує.

«Я виріс на образі безпритульних, які заглядають у сміттєві баки. І я впевнений, що він укоренився у кожному з нас. Але цікаво, скільки з нас досі торкається цієї картини, яка, якщо подумати, справді тривожна. Сьогодні більше, ніж учора, ми викидаємо все більше і більше, але вулиці все більше наповнюються бездомними людьми. Я щиро вірю, що лише через нашу колективну участь ми можемо допомогти. Це вдруге ми беремо активну участь в історії Samusocial. Цього року ми спробували знайти просте, чесне рішення. Коли ви уважніше ставитеся до того, що і скільки ви купуєте, ви в результаті менше викидаєте, менше витрачаєте, і, можливо, заощадите трохи грошей, щоб допомогти комусь», – каже Сіміна Діма, керуючий директор та виконавчий креативний директор Tribal Worldwide.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На що спрямований The DumpStore? Щоб показати людям, яким був би світ, якби замість супермаркету, замість візка для покупок, ми брали б наші продукти із бака для сміття. Кампанія проходить онлайн, через спеціальний контент, у соціальних мережах, а також у спеціально відведених місцях на сміттєзвалищах багатоквартирних будинків або житлових комплексів.

Інфлюенсери по всій країні приєдналися до справи, розробивши серію «Що в моєму мішку для сміття», ініціативу, що заохочує відповідальне споживання. Товари з DumpStore також продаватимуться в магазинах-партнерах.

Розкажіть друзям про новину