Лондонська креативна агенція Dark Horses перетворила лондонську будівлю на гігантський гоночний шолом для Nissan Formula E.
Проекція була створена на честь приїзду команди Nissan Formula E до столиці Великої Британії та фінальних перегонів, що відбулися 30 липня у виставковому центрі ExCel у Лондоні. У ній використали інноваційний відеомапінг руху та кольори костюму гоночної команди Nissan, щоб створити ілюзію, ніби шолом бере участь у перегонах.
Будівля Сіті-холл була обрана через її дивовижну схожість з гоночним шоломом. Хоча раніше вже були проекції на бічні сторони будівлі, але це був перший раз, коли проекція була спрямована саме на фасад.

Проекція також стала кульмінацією події Nissan «Feel Electric Festival», що проходила у районі Ковент-Гарден. У рамках заходу люди могли випробувати свої навички водіння на гоночних симуляторах, а також сфотографуватися з диджитал-версіями гонщиків Nissan Formula-E Сашею Фенестразом і Норманом Нато.
Стів Ховелл, креативний директор Dark Horses, сказав: «Для фінальних перегонів сезону ми хотіли зробити ставку на момент, який би дійсно показав, як Nissan Formula E підкорює місто. І ми не змогли знайти кращого способу, ніж перетворити одну з найбільш знакових будівель Лондона на 150-метровий гоночний шолом Nissan».
Нік Томас, директор з маркетингу Nissan Motor GB Limited, додав: «Feel Electric Festival був покликаний оживити атмосферу Формули E напередодні перегонів. Проекція на будівлі Сіті-холл — це дуже яскраве візуальне видовище, яке поєднує в собі мистецтво, технології та автоспорт з командою Nissan Formula E. Ми хочемо, щоб воно захопило людей і надихнуло їх дізнатися більше про цей фантастичний вид спорту».