Українські бренди присвятили ініціативу ментальному здоров’ю дітей
02 Чер 2025, 16:30

Українські бренди присвятили ініціативу ментальному здоров’ю дітей

До 1 червня — Міжнародного дня захисту дітей — проєкт психологічної підтримки дітей Litokryl благодійного фонду Rescue Now і 10 українських love mark брендів запустили ініціативу, присвячену ментальному здоровʼю дітей. Кожен бренд створив свою відеоісторію, головними героями якої стали діти з Litokryl. Свою підтримку надали Патрульна поліція України, УкрЗолото, SKELAR, Papaya, byMe, Планета Кіно, Книголенд, Crumb, Укрпошта та благодійний фонд «Разом для України».

У цей день діти з проєкту Litokryl з’явилися в Instagram відомих українських брендів. Вони стали маленькими репортерами, стилістами, поліцейськими або навіть «ревізорами мрій» — і провели коротку екскурсію життям компаній очима дитини.

В офісах і магазинах брендів діти приміряли на себе «дорослі» ролі — стилістів, поліцейських, дикторів, порадників. Вони ставили щирі запитання, озвучували трейлери, давали поради — і показували, як бачать світ: безпосередньо, іноді кумедно, але завжди дуже по-справжньому. Усі герої відео — діти, які вже пройшли психологічне відновлення у просторах Litokryl. Їхні історії вийшли теплими, легкими й радісними — бо коли дитина почувається в безпеці, з’являється місце для усмішок. Та поруч із цим — є тисячі дітей, які досі потребують підтримки.

Під час ініціативи триває збір коштів на запуск Litokryl Online — формату, який дозволить дітям і батькам з будь-якого куточка України безкоштовно отримати консультацію з психологом. Адже право на підтримку має кожна дитина — незалежно від того, чи живе вона в столиці, у селі біля лінії фронту, чи змушена постійно переїжджати.

Розкажіть друзям про новину