Тарифи, гігабайти, швидкість чи все разом? У кожного свої причини залишатися з оператором мобільного зв’язку або переходити до іншого без зміни номера. Різну мотивацію людей lifecell показав у новому яскравому відео.
Ролик присвячений послузі MNP — це перенесення номера від одного оператора до іншого із повним його збереженням включно з кодом.
Відео стало продовженням нещодавньої комунікації, яка проходила під гаслом «Більшість переносить номер до lifecell». Адже за статистикою НКЕК, найчастіше переходять саме до lifecell: за 5 останніх років до мережі оператора приєдналося понад 305 тисяч абонентів. Нинішня кампанія акцентує на мотивах перенесення.
Процес створення відео не минувся без пригод. Спершу намагалася завадити злива, а потім робота комунальних служб. Річ у тім, що на обраній локації незадовго до фільмування зрізали гілки й верхівки дерев. Тому картинка несподівано змінилась. Утім, авторам все одно вдалося зробити відео таким, як планували.
Реклама, де про причини перенесення номера до lifecell розкажуть різні герої, з’явиться на ТБ, в інтернеті, на білбордах й інших носіях зовнішньої реклами.