Новий стиль київського пабліка «Типовий Київ» став яскравим сучасним та лаконічним. Його ідея «Ти і є Київ» відбита у новому логотипі – «ТиКиїв». Також розробили нові фірмові шрифти, елементи дизайну та палітру кольорів, щоб пошук новин був приємним.
Ми хочемо не просто відповідати духу часу, а створювати власний вайб та власне круте комʼюніті. Зараз над проєктом працює команда дуже амбітних фахівців, ми об’єднали людей схожих за духом та цінностями. Більше того, я можу точно стверджувати, що зараз над пабліком «ТиКиїв» працюють фанати історії нашого міста, і я переконана, що це дасть особливе ідейне наповнення нашому медіа. Розробляючи концепт, ми розуміли, що нашу столицю насамперед створюють люди, саме вони і є характером та харизмою столиці. Так народилася ідея Ти – Київ. Бо кожен із нас несе у собі частинку власного Києва.
Ганна Ковальова
власниця медіа-холдингу LIVE Network
В оновленому позиціонуванні команда «ТиКиїв» виділяє кілька основних тез:
бути наповненими змістом та великою ідеєю;
сучасними та візуально яскравими;
бути головними провідниками для гостей столиці, розповідаючи про місто інсайди;
знайомити з історією міста;
проводити освітні спецпроєкти та, звісно, головна місія – бути корисними для киян.
Незабаром у планах відкриття оновленого сайту.
X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід
Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.