Новий стиль київського пабліка «Типовий Київ» став яскравим сучасним та лаконічним. Його ідея «Ти і є Київ» відбита у новому логотипі – «ТиКиїв». Також розробили нові фірмові шрифти, елементи дизайну та палітру кольорів, щоб пошук новин був приємним.
Ми хочемо не просто відповідати духу часу, а створювати власний вайб та власне круте комʼюніті. Зараз над проєктом працює команда дуже амбітних фахівців, ми об’єднали людей схожих за духом та цінностями. Більше того, я можу точно стверджувати, що зараз над пабліком «ТиКиїв» працюють фанати історії нашого міста, і я переконана, що це дасть особливе ідейне наповнення нашому медіа. Розробляючи концепт, ми розуміли, що нашу столицю насамперед створюють люди, саме вони і є характером та харизмою столиці. Так народилася ідея Ти – Київ. Бо кожен із нас несе у собі частинку власного Києва.
Ганна Ковальова
власниця медіа-холдингу LIVE Network
В оновленому позиціонуванні команда «ТиКиїв» виділяє кілька основних тез:
бути наповненими змістом та великою ідеєю;
сучасними та візуально яскравими;
бути головними провідниками для гостей столиці, розповідаючи про місто інсайди;
знайомити з історією міста;
проводити освітні спецпроєкти та, звісно, головна місія – бути корисними для киян.
Незабаром у планах відкриття оновленого сайту.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.