У рамках святкування Дня Землі Twitter оголосив минулого тижня, що заборонятиме на своїй платформі рекламу, яка пропагує заперечення зміни клімату.
Соціальна мережа заявила, що будь-яка реклама, що містить твердження, що вводять в оману, більше не буде просуватися на платформі і не буде дозволена для монетизації.
«Ми розуміємо, що інформація, що вводить в оману, про зміну клімату може підірвати зусилля із захисту планети», — йдеться в повідомленні Twitter.
«Найближчими місяцями у нас буде більше інформації про нашу роботу щодо додавання надійного та авторитетного контексту в діалоги про клімат, що відбуваються у Twitter», — йдеться у повідомленні.
Крім того, компанія зобов’язалася скоротити власний вуглецевий слід, у тому числі за рахунок використання на 100% вуглецево-нейтральної енергії, отриманої в результаті проектів у галузі сонячної та вітрової енергетики, для своїх центрів обробки даних та офісів у США та Канаді.
У майбутньому компанія має намір до 2025 року використати енергію з нульовим викидом вуглецю у всіх будинках, що здаються в оренду безпосередньо, збільшить свої інвестиції в технології видалення вуглецю і планує перевести всі свої операції в ЄС на відновлювані джерела енергії.