25 Кві 2022, 13:08

Twitter заборонятиме рекламу, яка заперечує зміни клімату

У рамках святкування Дня Землі Twitter оголосив минулого тижня, що заборонятиме на своїй платформі рекламу, яка пропагує заперечення зміни клімату.

Соціальна мережа заявила, що будь-яка реклама, що містить твердження, що вводять в оману, більше не буде просуватися на платформі і не буде дозволена для монетизації.

«Ми розуміємо, що інформація, що вводить в оману, про зміну клімату може підірвати зусилля із захисту планети», — йдеться в повідомленні Twitter.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

«Найближчими місяцями у нас буде більше інформації про нашу роботу щодо додавання надійного та авторитетного контексту в діалоги про клімат, що відбуваються у Twitter», — йдеться у повідомленні.

Крім того, компанія зобов’язалася скоротити власний вуглецевий слід, у тому числі за рахунок використання на 100% вуглецево-нейтральної енергії, отриманої в результаті проектів у галузі сонячної та вітрової енергетики, для своїх центрів обробки даних та офісів у США та Канаді.

У майбутньому компанія має намір до 2025 року використати енергію з нульовим викидом вуглецю у всіх будинках, що здаються в оренду безпосередньо, збільшить свої інвестиції в технології видалення вуглецю і планує перевести всі свої операції в ЄС на відновлювані джерела енергії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео