Laura Geller Beauty, бренд косметики для зрілої шкіри, руйнує стереотипи та підтримує вікове розмаїття у своїй новій гумористичній кампанії «Own Your Age».
Кампанія приурочена до Національного дня зрілих жінок, який бренд заснував на честь жінок, яким за 40. Центральним елементом кампанії є рекламний ролик, який з гумором показує, на що часто йдуть літні жінки, щоб виглядати молодшими: від селфі до використання сленгу покоління Z.
У рекламі акторка та комікеса Ліенн Морган зіграла тренера з вікового розширення можливостей на ім’я Доктор Вік (натяк на рекламу «Доктор Рік» від страхової компанії Progressive), яка допомагає зрілим жінкам з Групи підтримки жінок похилого віку прийняти процес старіння.
Кампанія ґрунтується на нещодавньому дослідженні організації, покликаної розширювати можливості американців від 50 років, AARP, яке показало, що 81% жінок старше 50 років відчувають тиск, щоб виглядати та одягатися молодше.
«Візитною карткою Laura Geller Beauty є наш гумор на чолі з нашою веселою засновницею Лаурою Геллер, яка у свої 65 років досягла ідеального балансу між тим, щоб відчувати свій вік, але не ставитися до себе занадто серйозно, — розповіла Сара Міцнер, віце-президент з маркетингу AS Beauty. — Наша про-ейджинг місія — заохочувати жінок у всьому світі приймати свій вік — важлива тема, яка заслуговує на увагу, однак, прагнучи залишитися вірними нашому бренду, ми вирішили звернутися до цієї теми в комедійній та розважальній формі».
Міцнер додала: «Ми всі бачили рекламу Progressive з персонажем доктором Ріком, і нас надихнуло те, як вони висміюють молодих людей, які традиційно поводяться як старші. У нас виникла ідея перевернути цю концепцію і висміяти старших людей, які традиційно грають молодших, щоб заохотити жінок старше 40 років, які часто відчувають, що їм потрібно виглядати молодше, щоб залишатися актуальними, що вони можуть просто бути самими собою. Ми знали, що комедійна актриса Ліенн Морган ідеально підійде на роль Доктора Віка. Вона абсолютно кумедна, і нам сподобалося, як вона розкрилася як комік після 50 років».
Кампанія транслюватиметься на національному телебаченні, Meta-платформах, а також на диджитал ресурсах бренду, включаючи веб-сайти, спрямовані безпосередньо на споживача, соціальні мережі, електронну пошту та SMS-маркетинг. Кампанія також з’явиться у соціальних мережах Ліенн Морган.