Туристична компанія використала гасла проти туристів в Іспанії, щоб запросити до Коста-Рики
24 Бер 2025, 17:13

Туристична компанія використала гасла проти туристів в Іспанії, щоб запросити до Коста-Рики

У той час як в Іспанії зростають протести проти масового туризму, відвідувачі є важливою частиною економіки та культури Коста-Рики.

Агентство Madison DDB Costa Rica у співпраці з DDB Spain запустили кампанію «Ad tivism» для костариканського туроператора Meridianos, перетворивши відмову на рішення для обох країн.

Використовуючи ті ж самі гасла з протестів — «Забирайтеся з Іспанії» та «Туристи, їдьте додому» — кампанія модифікувала білборди та зовнішні медіапростори в Мадриді та Барселоні, переосмисливши їхнє послання: «Забирайтеся з Іспанії, їдьте до Коста-Рики» та «Туристи, їдьте додому. Дім — Коста-Рика».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Таким чином, ініціатива не лише запрошувала туристів до місця, яке зустрічає їх з розпростертими обіймами, але й пропонувала іспанцям альтернативу для вирішення проблеми переповненості їхніх міст.

У Коста-Ріці, де туризм забезпечує 8,2% ВВП, відвідувачі не тільки бажані, але й необхідні. Завдяки «Ad-tivism» висилка перетворилася на можливість, привернувши увагу ЗМІ, мандрівників та громадян, що принесло користь як костариканцям, так і іспанцям.

Розкажіть друзям про новину