У той час як в Іспанії зростають протести проти масового туризму, відвідувачі є важливою частиною економіки та культури Коста-Рики.
Агентство Madison DDB Costa Rica у співпраці з DDB Spain запустили кампанію «Ad tivism» для костариканського туроператора Meridianos, перетворивши відмову на рішення для обох країн.
Використовуючи ті ж самі гасла з протестів — «Забирайтеся з Іспанії» та «Туристи, їдьте додому» — кампанія модифікувала білборди та зовнішні медіапростори в Мадриді та Барселоні, переосмисливши їхнє послання: «Забирайтеся з Іспанії, їдьте до Коста-Рики» та «Туристи, їдьте додому. Дім — Коста-Рика».
Таким чином, ініціатива не лише запрошувала туристів до місця, яке зустрічає їх з розпростертими обіймами, але й пропонувала іспанцям альтернативу для вирішення проблеми переповненості їхніх міст.
У Коста-Ріці, де туризм забезпечує 8,2% ВВП, відвідувачі не тільки бажані, але й необхідні. Завдяки «Ad-tivism» висилка перетворилася на можливість, привернувши увагу ЗМІ, мандрівників та громадян, що принесло користь як костариканцям, так і іспанцям.