Третій епізод «Три в одному» розповів про найпомітнішу рекламу
18 Лип 2024, 11:27

Третій епізод «Три в одному» розповів про найпомітнішу рекламу

Школа попкультури Skvot випустила третю серію документального серіалу про українську рекламу «Три в одному». Епізод отримав назву «Люди», у ньому автори розповіли про найпомітнішу рекламу — найбільш успішні, провальні, скандальні та сміливі кейси в українській індустрії.

Новина за темою
Другий епізод «Три в одному» розповів, як креативна індустрія стала агенцією бренду «Україна»

Герої серії розмірковують про те, яка реклама може вважатися мистецтвом та чи може взагалі. Чи існують обмеження в креативі та чи можна назвати рекламу погано зробленою, якщо вона отримала велике охоплення та позитивну реакцію покупців. 

Я завжди стикаюся з критикою — від босів, від покупців або клієнтів та від спільноти. Але у своїй роботі я завжди більше орієнтуюсь саме на покупця. Це найважливіше, бо маркетолог є зв’язком між ними та бізнесом. Завжди потрібно думати, як ваш креатив сприйме ваш покупець. У моїй практиці часто буває, що клієнт чудово реагує на креатив, а професійна спільнота на неї реагує досить критично
Саша Жиляєв
маркетолог та співзасновник мережі Ponchyk Boy

Героями третьої серії «Три в одному» стали: Ярослава Гресь (UNITED24), Анна Гончарова (Drama Queen), Костянтин Шнайдер (Saatchi&Saatchi), Сергій Малик та Інна Польшина (ANGRY), Денис Келеберденко, Віктор Ішков та Анже Єреб (BBDO), Саша Жиляєв (Ponchyk Boy), Роман Гурбанов (TAKTIKA),  Ярослав Сердюк та Олександра Дорогунцова (Banda), Ілля Ануфрієнко (Bickerstaff), Володимир Соболев (Onova Foundation, Ковальська), Віктор Шкурба (ISD Group). 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Це заключна серія проєкту «Три в одному». Вона про хейт, критику, сміливий креатив та межу між всіма цими термінами. Де зашквар, а де класно, яка реклама заслуговує хейту, а яка поваги. Та врешті-решт, реклама — це мистецтво чи ні? Спробували зробити це спокійно та з гумором.
Інна Чут
співзасновниця Skvot

Розкажіть друзям про новину