Другий епізод «Три в одному» розповів, як креативна індустрія стала агенцією бренду «Україна»
04 Лип 2024, 11:24

Другий епізод «Три в одному» розповів, як креативна індустрія стала агенцією бренду «Україна»

Школа попкультури Skvot випустила другу серію документального серіалу про українську рекламу «Три в одному». Епізод отримав назву «Держава», у ньому автори розповіли про те, як вся креативна індустрія стала однією великою агенцією бренду «Україна», зокрема у час, коли країна цього потребувала найбільше.

У серії йдеться про перші спроби познайомити світ з Ukraine Now. Про об’єднання індустрії під час повномасштабної війни. Про пошуки своєї самоідентифікації та усвідомлення, що вона завжди була з нами. Про феномен людей, які зупиняють танки голими руками та збирають мільйони по гривні. Та про те, як Україна стала синонімом Сміливості.

«Ця серія надзвичайно емоційна — у ній ми висвітлюємо креативну індустрію під час війни, де значна частина проектів та зусиль спрямована на співпрацю з державою. Завдяки цьому ми бачимо реальні зміни та результати. UNITED24, Bravery, збори, креатив для Міністерств та багато інших проєктів дають суттєвий результат, як на фронті, так і в тилу», — розповідає співзасновниця Skvot Інна Чут

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«За час повномасштабної війни ми за всіма напрямами змінилися як країна і як нація. Зокрема, трансформувалися культура, реклама, креатив. У нашій ДНК — свобода підприємництва, свобода творчості, ринкова конкуренція. З початку вторгнення нам потрібно було активно комунікувати з міжнародною спільнотою, об’єднати весь світ задля допомоги нашій країні. Так, в Україні з ініціативи Президента запустили фандрейзингову платформу UNITED24, створили англомовне медіа United24 media, комунікаційну кампанію Be Brave Like Ukraine і ще десятки проєктів, які дали змогу створити й зафіксувати бренд України у світі», — розповідає Михайло Федоров, Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації.

Героями другої серії «Три в одному» стали Михайло Федоров (Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації), Антон Дробович (Голова Українського інституту національної пам’яті), Ярослава Гресь (UNITED24), Костянтин Шнайдер (Saatchi&Saatchi), Олександр Гороховський (Dentsu, Karat), Сергій Малик та Інна Польшина (ANGRY), Денис Келеберденко, Віктор Ішков та Анджей Яреб (BBDO), Саша Жиляєв (Ponchyk Boy), Роман Гурбанов (TAKTIKA),  Ярослав Сердюк та Олександра Дорогунцова (Banda), Ілля Ануфрієнко (Bickerstaff), Володимир Соболев (Onova Foundation, Ковальська), Андрій Федорів (FEDORIV), Віктор Шкурба (ISD Group) та Дарія Червона (Тиловики).

Розкажіть друзям про новину