Активний спосіб життя інфлюенсерів та їхні надмірні авіаперельоти спричиняють масові шкідливі для клімату викиди в атмосферу.
Масштабна кампанія на захист клімату, яку проводить неурядова організація myclimate, тепер публічно протистоїть цим знаменитостям — на їхніх власних сторінках.
Багато інфлюенсерів використовують маркери місцезнаходження в Instagram, щоб ділитися своїми подорожами. У співпраці між агенцією Jung von Matt HAVEL та розробниками з Championship Records було створено «myclimate Carbon Tracker».
Цей інтелектуальний бот аналізує маркери місцезнаходження в публікаціях у соціальних мережах понад 1000 інфлюенсерів та знаменитостей. На основі відстані між двома постами з маркерами місцезнаходження він ідентифікує перельоти та обчислює викиди, які вони спричинили.
На основі цього бот генерує персоналізований коментар, нагадуючи їм про альтернативні варіанти подорожей та пожертви на кліматичні проєкти. Для особливо відомих пасажирів, які часто літають, пишуться повністю індивідуальні коментарі.
myclimate має на меті підвищити обізнаність про шкідливу для клімату поведінку під час подорожей, запропонувати альтернативи та закликати до відповідальності за власні викиди. Ініціатива супроводжується кампанією в соціальних мережах, яка не без іронії закликає людей робити пожертви для інфлюенсерів, якщо вони не виконають свій обов’язок.
«Ми використовуємо тільки ті дані, які публікують самі знаменитості. Якщо фото з шампанським тегнуть у Лас-Вегасі, а наступного дня маркер локації показує Льорет-де-Мар, Іспанія, спрацьовує myclimate Carbon Tracker. Наша «послуга» полягає в автоматичній публікації в їхньому профілі в Instagram. Вони отримують інформацію про свої викиди CO2 і перенаправляються на наш калькулятор викидів, який пропонує зробити пожертву на проєкти із захисту клімату», — розповідає менеджер з маркетингу myclimate Кай Ландвер.