Трейлери до захопливих кінофільмів створені, щоб перевірити зір глядачів
03 Тра 2023, 10:34

Трейлери до захопливих кінофільмів створені, щоб перевірити зір глядачів

Рітейлер оптичних товарів створив рекламу з субтитрами, щоб попередити кіноманів про необхідність огляду у офтальмолога.

Згідно з нещодавнім дослідженням, проведеним медичною страховою компанією VSP Vision Care, що входить до складу Visionworks, лише 50% людей проходять щорічну перевірку зору. Щоб спонукати більшу кількість споживачів перевіряти зір, Visionworks запустила в кінотеатрах по всій території США жартівливу кампанію, яка включає рекламу, замасковану під трейлери до фільмів.

Кампанія, яку створило креативне агентство Leo Burnett, включає два короткі рекламні ролики: «Bomb Squad» та «Bed». Кожен з них створений у стилі іншомовного фільму, що спонукає глядачів читати субтитри, щоб зрозуміти, про що йдеться у роликах. Бренд використав дані споживачів, щоб визначити точний розмір шрифту, і створив шрифт та розмір субтитрів, який зможе прочитати людина із зором 20/20.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Таким чином, Visionworks пропонує споживачам несподіваний і розумний тест на зір. Наприкінці роликів глядачам кажуть: «Якщо у вас виникли проблеми з читанням, вам потрібно перевірити зір». Потім в кінці кожного ролика з’являється QR-код, який спрямовує глядачів на сайт Visionworks.com, щоб записатися на перевірку зору.

«Ця кампанія буде спонукати всіх бажаючих піклуватися про здоров’я очей у цікавий і несподіваний спосіб. Ми сподіваємося створити у глядачів відчуття невідкладності, і ми надали їм можливість легко записатися на перевірку зору після перегляду реклами одним натисканням кнопки», — сказав старший віце-президент з маркетингу Visionworks Стен Ліппельман.

«Проходження офтальмологічного огляду щороку має бути пріоритетом, коли мова йде про ваше здоров’я та самопочуття в цілому, — продовжив він. — Окрім корекції зору, офтальмолог може виявити понад 270 серйозних захворювань за допомогою офтальмологічного огляду».

Нова кампанія, яка отримала влучну назву «Subtitles», триватиме на лінійному телебаченні, стрімінгових платформах і в соціальних мережах протягом травня, коли Центри з контролю і профілактики захворювань США проводять Місяць здорового зору. Відповідно до кінематографічної тематики кампанії, реклама також з’явиться у кінотеатрах у понад 800 кінотеатрах на 17 ринках США.

Розкажіть друзям про новину